پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
فرماندار اراک گفت: مراسم اربعین حسینی هرساله با مدیریت بهتری سازماندهی می‌شود و ملت ایران اسلامی نیز همکاری بیشتری را در راستای پذیرایی از زائرین حسینی بر عهده دارند.

شعار سال: حسین بختیاری ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین اراک اظهار کرد: از ورودی شهرستان اراک چند موکب را پیش‌بینی کردیم چهار موکب در خارج از کلانشهر اراک و سه موکب در داخل شهر و اگر وضعیت هوا نامناسب باشد امکان استقرار افراد در مساجد بزرگ شهر وجود دارد.

وی تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی هرساله با مدیریت بهتری سازماندهی می‌شود و ملت ایران اسلامی نیز همکاری بیشتری را در راستای پذیرایی از زائرین حسینی بر عهده دارند.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد:با توجه به ازدحام جمعیت در اربعین حسینی، ایجاد تعداد بیشتر ایستگاه‌های بهداشت و درمان در مسیر رفت‌وآمد نیز در دستور کار قرار دارد و پیگیری‌های لازم برای تحقق این امر انجام شده است.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی نیز گفت: مدیریت زائرین از مرزهای موجود کشور با داشتن ویزا و گذرنامه نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا مانند سال‌های گذشته با مشکل مواجهه نشویم.

مجید عسگری افزود: همانند آموزش مناسک حج باید آموزش مراسم اربعین هم برای زائرین در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه زیارت امام حسین(ع) و حضور در عتبات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 13960804000653:www.markazi.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین