پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
مدیر حج و زیارت استان یزد از ثبت‌نام ۲۹ هزار نفر از یزد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: به احتمال زیاد این آمار به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

شعار سال: علی اصغر شریفی با اشاره به اینکه صدور روادید تنها با ثبت نام در سامانه سماح امکان‌پذیر است، اظهار داشت: تاکنون ۲۹ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند و برای حدود ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر روادید صادر شده است.

وی عنوان کرد: روند صدور روادید در یزد تسریع شده و در تلاشیم بقیه درخواست‌ها نیز با همکاری کنسولگری عراق به سرعت پاسخ داده شود.

وی بر لزوم ثبت نام علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده روی در سامانه سماح تاکید کرد و افزود: این اقدام علاوه بر پوشش کامل بیمه ای، تردد در مرز را برای زائران تسهیل می کند.

شریفی تاکید کرد: هیچ زائری تحت هیچ شرایطی امکان عبور از مرز بدون گذرنامه و روادید را ندارد و صحبت‌هایی که در مورد امکان تردد به وسیله کارت ملی انجام می‌شود، کذب است و تنها معطلی بی‌نتیجه افراد در مرز را به همراه دارد.

مدیر حج و زیارت استان یزد یادآور شد: مرز چزابه برای ورود و خروج زائران یزدی مهیا شده و موکب‌هایی نیز در این مرز برای خدمت رسانی به زائران یزدی آماده شده است.

وی بر انجام سفرها به صورت گروهی تاکید کرد و افزود: بهتر است افراد از سفر انفرادی خودداری کنند زیرا در این سفر به دلیل اینکه بخش مهمی از آن پیاده انجام می شود، نیاز به همراهی گروهی وجود دارد.

شریفی تاکید کرد: افرادی که توسط کاروان قصد سفر به عراق و شرکت در پیاده روی اربعین را دارند نیز خدمات خود را از دفاتر مجاز و تحت پوشش حج و زیارت استان یزد دریافت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 آبان 96، کد مطلب: 4133096: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین