پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ زائر گیلانی برای سفر به اربعین حسینی نام‌نویسی کردند گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ ویزای اربعین در استان گیلان صادر شده است.

شعار سال: حسن فعال صبح سه شنبه در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه صدور روادید اربعین با نزدیک شدن به اربعین حسینی در استان گیلان تداوم دارد اظهار داشت: عاشقان حسینی در استان گیلان برای اعزام به کربلا شور وصف ناپذیری دارند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از 18 هزار و 300 زائر گیلانی برای سفر به کربلا نام‌نویسی کرده‌اند خاطرنشان کرد: زائران سفر به اربعین حسینی برای ثبت‌نام تنها باید به سایت "سماح" مراجعه کنند.

فعال با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در این سامانه از شهریور ماه در استان گیلان آغاز شده است بیان کرد: تاکنون در استان گیلان 16 هزار و 500 ویزای سفر به کشور عراق جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی صادر شده است.

مدیر حج و زیارت استان گیلان با اشاره به اینکه روند صدور ویزای اربعین حسینی شرایطی عادی را در استان گیلان طی می‌کند تاکید کرد: ویزای اربعین حسینی ظرف 24 تا 72 ساعت در استان گیلان صادر شده و به زائران تحویل داده می‌شود.

ثبت‌نام‌ زائران در سامانه "سماح" به‌منظور صدور ویزای اربعین را الزامی عنوان کرد و اظهار داشت: زائران برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان برای صدور ویزای اربعین تنها به دفاتر زیارتی مجاز در سراسر استان مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کد مطلب: 1561106 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین