پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ دلار در سامانه سماح گفت: آقای وزیر چرا سازمان حج و زیارت گران‌فروشی می‌کند؟

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی سؤال خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دلیل مغایرت نرخ دلار در سامانه سماح با نرخ دلار در بازار آزاد توضیح خواسته است.

متن سوال حاجی دلیگانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

جناب آقای وزیر، سامانه سماح برای صدور ویزای زایران اربعین بابت هر دلار شش هزار و 250 تومان مطالبه می کند. این در حالی است که قیمت دلار آزاد در صرافی‌ها در تاریخ 29 مهر ماه سال جاری شش هزار و 15 تومان است. علت گرانفروشی سازمان حج و زیارت چیست؟


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 30 مهر 96، کد مطلب: 13960729001474، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین