پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۱۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
هیأت ۷۰ نفره متشکل از مقامات عالی‌رتبه اروپا و فعالان اقتصادی اروپایی شنبه در تهران حضور می‌یابند.

شعارسال : یک هیأت 70 نفره از اتحادیه اروپا که 25 نفر از آنها اعضای عالی رتبه اروپا هستند به همراه فعالان اقتصادی، شنبه به تهران می‌آید.

این افراد با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در ایران برای افزایش سطح همکاری‌های تجاری به ویژه در بخش محصولات کشاورزی حضور می‌یابند که در صورت مثبت بودن نتیجه امکان تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران وجود دارد. هم‌اکنون برای صادرات محصولات کشاورزی به اروپا موانعی وجود دارد که در صورت تأسیس دفتر صادرات به این قاره تسهیل یافته و سرعت می‌گیرد.

این هیأت عالی‌رتبه برگزاری جلسه‌ای در اتاق بازرگانی تهران و وزارت جهاد کشاورزی را در دستورکار خود دارد.

 به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در دنیا مقام یک تا هفتم را دارد که پسته، خشکبار و زعفران سرآمد آنهاست.

هم‌اکنون نیز به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوایی در ایتالیا،‌ ایتالیایی‌ها مشتری پروپاقرص کیوی ایران شده‌اند و در صورت اصلاح بسته‌بندی، قیمت‌تمام‌شده و حمل‌ونقل، صادرات به کشورهای اطراف از جمله روسیه رشد فزاینده‌ای خواهد داشت.

 

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:17 آبان 96، کد خبر: 13960817000665،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین