پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: شرکت‌های صنایع مواد غذایی مازندران در نمایشگاه دوحه قطر حضور موثری خواهند داشت.

شعار سالرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: شرکت‌های صنایع مواد غذایی مازندران در نمایشگاه دوحه قطر حضور موثری خواهند داشت.

 محمد محمدپور عمران اظهار داشت: به منظور ایجاد، حفظ و توسعه صادرات محصولات غذایی مازندران، شرکت‌های بزرگ این استان در این نمایشگاه حضور فعال و موثری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مازندران هم اکنون قطب صنایع مواد غذایی در کشور است، افزود: از آنجا که شرکت‌های تولید مواد غذایی مازندران دارای استاندارد بالا و در سطح بین المللی هستند محصولات آنها از استقبال بسیار زیادی در سطح کشور های مختلف برخوردار بوده است.

محمدپور گفت: پس از اختلافات بوجود آمده کشور قطر با برخی از کشورهای عربی یک کریدور قوی صادرات از مازندران به این کشور شکل گرفته است که تاکنون توانستیم محصولات غذایی مناسبی را به این کشور صادر کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 آبان 96، کدمطلب:1568970، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین