پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج بر فعالیت دانش آموزان در زمینه آزمایش های فیزیک تاکید کرد و گفت: بی شک کاربردی کردن علم فیزیک تاثیربسزایی برزندگی انسان ها خواهد داشت.

شعار سال: سید فواد حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه با اجرای آزمایش های مختلف فیزیک توسط ۷۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس ناحیه یک سنندج در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزارشد، گفت: امسال برای نخستین بار در سطح استان در اقدامی ابتکاری آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج اقدام به برگزاری همایش علمی با عنوان شو فیزیک دانش آموزی کرده است.

وی پرداختن به موضوعات در ارتباط با آموزش های کاربردی را یکی از رسالت های مهم آموزش و پرورش ذکر کرد و اظهارداشت: یادگیری فقط شنیدن نیست، برای یادگیری عمیق تر و اثر بخش تر و همچنین کاربردی کردن علوم باید دانش آموزان را با انواع آزمایش های فیزیک آشنا کرد.

وی از دبیران فیزیک خواست در حوزه تولید محتوا کتب جدیدالتالیف و جشنواره های علمی فعالانه حضور داشته باشند، بیان کرد: موتور محرکه کارهای علمی دبیران فیزیک هستند و آموزش نیز با کیفیت تر خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج اضافه کرد: از دانش آموزان انتظار می رود فعالانه و با علاقمندی خاصی به دنبال دانش فیزیک باشند بی شک کاربردی کردن علم فیزیک بر زندگی انسان ها تاثیرگذار خواهد بود.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان هم دراین مراسم ضمن تقدیر از بانیان و دست اندرکاران این برنامه علمی، گفت: احیای روح آزمایش و پژوهش در مدارس دوره متوسطه و همچنین علاقمند کردن دانش آموزان به کارهای عملی و آزمایش از اهداف این برنامه است.

گفتنی است، در ادامه این مراسم دبیران فیزیک آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج به اجرای آزمایش های مختلف درس فیزیک پرداختند و دانش آموزان نیز با نحوه اجرای آزمایش و همچنین میزان تاثیر علم فیزیک بر زندگی انسان آشنا شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:4140376، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین