پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
حرکت زینب کبری نشان داد، نباید اجازه داد که انگیزه‌هاى خباثت آلودى که قصد دارند مقاطع اثرگذار و مهم را از یادها ببرند، موفّق بشوند.

شعار سال: حادثه‌ عاشوراى حسینى را هم ستمگران و ظالمان می خواستند نگذارند باقى بماند، زینبدکبری (سلام الله علیها) نگذاشت.

دو حرکت عمّه‌ى ما - زینب کبری (علیهاالسّلام) - انجام داد: یک حرکت، حرکت اسارت بود به کوفه و شام و آن روشنگرى‌ها و آن بیانات که مایه‌ افشاى حقایق شد؛ یک حرکت دیگر، آمدن به زیارت کربلا در اربعین بود؛ حالا اربعین اوّل یا دوّم یا هرچه.

این حرکت به معناى این است که نباید اجازه داد که انگیزه‌هاى خباثت آلودى که قصد دارند مقاطع عزیز و اثرگذار و مهم را از یادها ببرند، موفّق بشوند؛ البتّه موفّق هم نخواهند شد.

تا ملّت ها زنده‌اند، تا زبان هاى حقگو در کار است، تا دل هاى مؤمن داراى انگیزه هستند، نخواهند توانست این را به فراموشى بسپرند؛ همچنان که نتوانسته‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبلاگ منتظران ظهور، تاریخ انتشار17 دی 93، کد مطلب: -، www.so-ne.kowsarblog.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین