پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
جانشین پلیس پیشگیری تامین نظم و امنیت را از ارکان اصلی انتخابات برشمرد و گفت: نباید در فرایند نظم و امنیت انتخابات دچار غفلت امنیتی شویم.

شعارسال: سردار" معصوم بیگی" با اشاره به مسئولیت خطیر یگان های حفاظتی دستگاه های دولتی در تامین امنیت انتخابات گفت : نباید در تامین نظم و امنیت انتخابات دچار غفلت امنیتی شویم، نادیده گرفتن و یا ارزیابی غیر صحیح از پدیده ها و تهدیدات، شرایط را برای نفوذ و ضربه زدن فراهم می کند.

وی افزود: غفلت امنیتی؛ آسیب پذیری داخلی و تهدیدات را افزایش می دهد و آسیب پذیری داخلی در تسریع تهدیدات بیرونی و داخلی موثر است.

*نظم و امنیت، ارکان اصلی انتخابات

جانشین پلیس پیشگیری ادامه داد : یکی از مسیرهای نفوذ، خلاء و اشکال در نظم و امنیت، بویژه در انتخابات است.

سردار معصوم بیگی بیان کرد : نیروی انتظامی از هم اکنون در مسیر آمادگی و مهیا شدن تامین نظم و امنیت در سه مرحله "قبل از انتخابات" ، "حین انتخابات" و "بعد از انتخابات" قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تامین نظم و امنیت از ارکان اصلی انتخابات است، افزود: تامین نظم و امنیت در هرسه مرحله اشاره شده مهم و تاثیر گذار است. تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است و آمادگی باید در حد "کامل" قرار بگیرد.

جانشین پلیس پیشگیری با بیان اینکه دشمن از هر طریقی در صدد ضربه زدن و تحت تاثیر قرار دادن شکوه و عظمت انتخابات است و هرکجا ضعفی مشاهده کند ضربه خواهد زد، افزود: لذا باید در ایام انتخابات با آمادگی کامل باشیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سطح هوشیاری ماموران، تاکید کرد : هیچ گونه شکست حفاظتی نباید وجود داشته باشد. طرح های آمادگی، باید دقیق و کامل به مرحله اجرا گذاشته شود.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: شأن نیروی انتظامی حاکمیتی است و جریان های سیاسی در آن جایی ندارند و ان شاء الله دو وظیفه" تامین نظم" و "امنیت انتخابات" را به خوبی انجام خواهیم داد .

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو با حضور گسترده مردم و با صلابت انجام می گیرد، گفت: حضور حداکثری مردم مایه هم بستگی، وحدت، انسجام درونی و اقتدار جهانی نظام اسلامی خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار خبر 11 بهمن 1394، کدمطلب: 342798، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین