پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به دلیل شرایط اقلیمی، 6ماهه دوم سال بهترین زمان برای چابهار گردی است و سازمان منطقه آزاد چابهار سعی می‌کند با حمایت از آژانس‌های فعال در چابهار جذب حداکثری گردشگر در این مدت انجام شود.

شعار سال: مدیرگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به دلیل شرایط اقلیمی، 6ماهه دوم سال بهترین زمان برای چابهار گردی است و سازمان منطقه آزاد چابهار سعی می‌کند با حمایت از آژانس‌های فعال در چابهار جذب حداکثری گردشگر در این مدت انجام شود.

طاهره شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: به عقیده کارشناسان و صاحب نظران حوزه گردشگری 200 جاذبه چابهار و اطراف آن، بسیار جذاب‌تر از قطب‌های گردشگری ساحلی کنونی ایران هم چون کیش و قشم هستند چراکه که اکثر آن‌ها هم چنان بکر و دست نخورده‌اند.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در امتدادآب‌هایعمانازغرببهشرقچابهار با ساحل زیبای درک زرآباد، باغستان‌های میوه‌های گرمسیری، منطقه گل افشان‌، ساحل و روستای تاریخی تیس و غارهای سه گانه بان میسیتی آن، موج‌های خروشان دریا بزرگ‌، کوه‌هایمینیاتورییامریخی، سواحل ماسه‌ای، تالاب صورتی و خلیج زیبای گواتر و دلفین‌ها و گاندوهای دیدنی آن یک پکیج کامل سفر را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

شهرکی با اشاره به پروژه‌های زیرساختی گردشگری در چابهار تصریح کرد: شهرک گردشگری‌ 500 میلیون دلاری تیس، بزرگترین هتل 5ستاره جنوب شرق کشور، مجهزترین پارک آبی، و شهر توریسی رویال صدف مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی گردشگری درحال ساخت در چابهار است که با اتمام آن‌ها تنها بندر اقیانوسی ایران به یکی از مراکز گردشگری کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هماکنون‌1038تخت در قالب 6 هتل، 6 هتل آپارتمان 4مهمانپذیر و 3 مجتمع اقامتی بمنظور اقامت مسافران در چابهار موجود است و مجوز احداث5 هتل جدید نیز در سالجاری صادر شده است که مهم‌ترین آن ساخت هتلی 5 ستاره با مشارکت کامل بخش خصوصی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:96082715602، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین