پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان گفت: تور گردشگری هنرمندان سفالگر کشور در سیستان و بلوچستان از امروز با بازدید از موزه منطقه‌ای جنوب شرق در زاهدان آغاز شد.
شعارسال: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان گفت: تور گردشگری هنرمندان سفالگر کشور در سیستان و بلوچستان از امروز با بازدید از موزه منطقه‌ای جنوب شرق در زاهدان آغاز شد.

وحیده رخشانی صبح امروز در حاشیه بازدید گردشگران از موزه جنوب شرق، اظهار کرد: در پی جهانی شدن روستای کلپورگان اولین تور هنرمندان سفالگر کشور وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان اظهار کرد: کار این تور از زاهدان با بازدید از موزه منطقه ای جنوب شرق در زاهدان آغاز خواهد شد و هنرمندان از مناطقی همچون کوه خواجه و شهرسوخته زابل، روستای کلپورکان، روستای ناهوک، و شهرستان‌های ایرانشهر، بمپور و خاش بازدید به عمل می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به ثبت جهانی روستای کلپورگان این تور به منظور آشنایی بیشتر هنرمندان سفالگر کشور با سفال استان به ویژه سفال کلپورگان برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 مهر 1396، کدخبر: 13960710000576، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین