پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
وزیر راه و شهرسازی با صدور نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بانک مسکن، نسبت به رسیدگی فوری به نوسازی و بهسازی مسکن‌مهرهای آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه و پرداخت خسارت از سوی بیمه تاکید کرد.

شعار سال: متن کامل نامه وزیر راه و شهرسازی به مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیراست:

جناب آقای دکتر بت‌شکن

مدیرعامل محترم بانک مسکن

با سلام

همان‌گونه که اطلاع دارید در اثر وقوع زلزله مورخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ در برخی شهرها و روستاهای استان کرمانشاه، بخشی از واحدهای مسکن مهر سرپل ذهاب، قصر شیرین و اسلام‌آبادغرب آسیب دیده که مطابق گزارش‌های اولیه عمدتا در قسمت‌های نما، دیوارها و جداگرهای میان‌ قابی بوده و نیازمند بازسازی و بهسازی هستند.

در این راستا آقای مهندس مهرآبادی قائم مقام اینجانب در طرح مسکن مهر و آقای دکتر مظاهریان معاون مسکن و ساختمان به محل اعزام و پس از تشکیل جلسه در استانداری و گفتگو با آسیب‌دیدگان، مقرر گردیده است تا نسبت به موارد ذیل سریعا اقدام گردد.

۱- پیرو هماهنگی‌های قبلی قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر به کلیه تسهیلات‌گیرندگان مسکن مهر در شهرهایی که از زلزله مذکور آسیب دیده‌اند و کارت فروش اقساطی دارند، مدت ۲ سال تنفس اعطا شود.

۲- شرکت بیمه طرف قرارداد با بانک مسکن سریعا نسبت به ارزیابی دقیق و واقعی و هم‌چنین برآورد خسارات وارده به واحدها اقدام و موضوع را گزارش نماید تا سریعا جهت بازسازی به متقاضیان پرداخت گردد.

لذا شایسته است براساس تصمیمات اتخاذ شده اقدام و از نتیجه اینجانب را مطلع فرمایند.

عباس آخوندی

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:561722، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین