پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۴۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
نماینده بانک آینده گفت: از چهار آذر سپرده های سپرده گذاران افضل توس تا سقف ۱۰۰میلیون تومان تعیین تکلیف و همه این سپرده ها اعم از پس انداز، کوتاه مدت و بلند مدت به بانک آینده منتقل می شود.

شعار سال: مهدی سنگانیان افزود: به این ترتیب مشتریان می توانند حساب خود را در بانک آینده پس انداز کنند و از سود مصوب شورای پول و اعتبار بهره ببرند.

وی به صداوسیماگفت: اگر مشتری بخواهد می تواند این پول را جابجا کند.

نماینده بانک آینده در شعبه افضل توس بلوار کشاورز افزود: حدود سه ماه است که بانک آینده مسئول سر و سامان دادن به سپرده های موسسه افضل توس شده است و در این مدت توانسته ایم 98 درصد سپرده های این موسسه را سامان دهیم.

سنگانیان ابراز امیدواری کرد: به زودی تمام سپرده گذاران موسسه افضل توس تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه امروز روز اولی است که سپرده های تا سقف صد میلیون تومان تعیین تکلیف می شود، افزود: بانک آینده برای ساماندهی و نظم بیشتر، زمان مراجعه مشتریان به شعب افضل توس را براساس حروف الفبا مرتب سازی کرده است بنابر این سپرده گذاران موسسه افضل توس می توانند با مراجعه به سایت بانک آینده از زمان حضور خود برای تعیین تکلیف آگاه شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تحلیلی بنکر، تاریخ 5 آذر 96، کد مطلب: 209617: www.banker.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین