پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد از اختصاص۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشور خبر داد و گفت: سهم استان یزد از این میزان ۲۷۰ میلیارد تومان است.

شعار سال: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد در حاشیه نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در بافق گفت: در سال جاری پتانسیل های خوبی از طریق دولت برای اعطای تسهیلات به بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال تخصیص یافته است.

سیدحسین دشتی با اشاره به تخصیص تسهیلات دولت جهت تحقق شعار سال افزود: 30 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید، 20هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال فراگیر و 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی تسهیلات اختصاص یافته است.

وی همچنین به تشریح تسهیلات اختصاص یافته به استان یزد پرداخت و بیان کرد: در طرح اشتغال فراگیر حدود 274 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های کشاورزی،گردشگری،صنایع کوچک و طرح های اشتغالزا به استان یزد اختصاص یافت.

مدیرکل‌دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری یزد افزود: در طرح اشتغال پایدار روستایی نیز 230 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، فناوری و اطلاعات و سایر بخش های کوچک و معادن به استان یزد تخصیص یافته است.

دشتی یکی از اهداف این نهاد را اطلاع رسانی برای جذب این میزان تسهیلات عنوان و خاطرنشان کرد: سهیمه بندی خاصی صورت نگرفته است و هر میزان که شهرستان پیگیری کند جذب تسهیلات صورت می گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:563505، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین