پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از پیوستن همدان، تبریز، یزد، اهواز و کرمان به شبکه تبلیغاتی ترکیش‌ایر خبر داد.

شعارسال: علی‌اصغر مونسان با اعلام این خبر افزود: از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیش در مانیتور داخل هواپیما، این پنج شهر کشورمان تبلیغ می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مجلاتی که در داخل هواپیما توزیع می‌شود، این پنج شهر را تبلیغ می‌کنند. تمام آژانس‌های هواپیمایی در سراسر جهان که با ترکیش‌ایر در ارتباط هستند نیز جاذبه‌های این پنج شهر را تبلیغ خواهند کرد.

رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری تصریح کرد: این امکان در راستای توسعه گردشگری کشور و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر تاریخی، طبیعی، فرهنگی، صنایع‌دستی و ... ایران برای جذب گردشگران خارجی با پیگیری‌های معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی و تفاهم‌نامه‌ای که بین دو طرف منعقد شده ایجاد شده است.

ترکیش‌ایر در سال 2015 بهترین خط هوایی اروپا و چهارمین در دنیا شناخته شد و بالاترین نرخ رشد را در میان شرکت‌های هوایی جهان دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرواز خبر، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد مطلب: 14798، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین