پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
معاون تربیت و آموزش ناجا از فراهم شدن امکان جذب سربازانی با مدرک تحصیلی کتابداری در نیروی انتظامی در آینده نزدیک خبر داد.

شعارسال:معاون تربیت و آموزش ناجا از فراهم شدن امکان جذب سربازانی با مدرک تحصیلی کتابداری در نیروی انتظامی در آینده نزدیک خبر داد.

سردار امیرحسین یاوری ، با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر میان نیروی انتظامی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهارکرد:‌ یکی از موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه موضوع سربازان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری و رشته‌های مرتبط با آن بود.

وی ادامه داد:‌بر این اساس طی هماهنگی‌های انجام شده با نهادکتابخانه‌های عمومی کشور سربازانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری یا دیگر رشته‌های تابع آن باشند، می‌توانند دوران سربازی خود را به عنوان کتابدار و مسئول کتابخانه در رده‌های مختلف نیروی انتظامی سپری کنند.

معاون تربیت و آموزش ناجا درباره اینکه آیا ممکن است به این افراد کسرخدمت یا معاوفیت داده شود، اظهارکرد: کسرخدمت یا معافیت از سربازی ضوابط خود را دارد و این موارد را شامل نمی‌شود اما نیروی انتظامی به منظور استفاده بهینه از توانمندی‌های سربازان این افراد را در رده‌های مورد نیاز و مرتبط با تخصص خود به‌کارگیری خواهد کرد.

به گفته یاوری، سازوکار جذب این سربازان به زودی اعلام و اجرایی خواهد شد.

سردار یاوری اوایل این هفته از هدف‌گذاری این نیرو برای ترویج کتابخوانی و احداث کتابخانه در کلانتری‌ها خبر داده بودکه به نظر می‌رسد تصمیم اخیر نیز در همین راستا اتخاذ شده باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار17آذر 96،کدخبر: 96091708778 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین