پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که با علی کریمی دیدار و درباره مسائل مختلف با او صحبت کرده است.

شعار سال: مهدی تاج در حاشیه مراسم رونمایی از کف‌پوش سالن کمپ تیم‌های ملی گفت: این کف‌پوش را از طرف فیفا آوردند و در تبریز پهن شد. این یکی از بهترین کف‌پوش‌های دنیاست و امروز در سالن آکادمی نصب شد. در این سالن 20 سال می‌شود فوتسال بازی کرد. کم و کاستی‌های دیگری وجود ادارد اما سالن فوتسال به زودی افتتاح خواهد شد که سالن بسیار خوبی است و برای مسابقات آسیایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مرحله بعد افتتاح زمین چمن کمپ تیم‌های ملی است که باید آنجا را هم آماده کنیم. در مراحل بعد هم باید ساختمان اداری‌مان را درست کنیم چون در ساختمان کنونی فدراسیون همسایه‌ها و کسانی که آنجا هستند اذیت می‌شوند. به دنبال این هستیم تا ساختمان شکیلی را همین جا در کمپ تیم‌های ملی بسازیم. نقشه‌ آن هم آماده است. به امید خدا با کمک وزیر ورزش اگر زمینی به ما بدهند ساختمان خوبی خواهیم ساخت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دلیل حضور نیافتن علی کفاشیان در این مراسم تصریح کرد: امروز از او بابت زحماتش تشکر کردم. کفاشیان به این مراسم دعوت بود اما امروز کاری برایش پیش آمد که نتوانست در مراسم شرکت کند اما به طور کامل در جریان رونمایی از کف‌پوش سالن بود.

تاج درباره مشکلات بین فدراسیون ایران و عربستان خاطرنشان کرد: چیزی که مشخص است متن مصاحبه من موجود است می‌توانید بخوانید، در آن مصاحبه خبرنگار به من گفت، عربستان گفته اگر رای به نفع ما نباشد از مسابقات کناره‌گیری می‌کنیم، من هم در جواب خبرنگار گفتم این موضوع برای ما هم صادق است. همین جمله من تیتر شد. در حال حاضر ما به دنبال این هستیم که رای هیئت رئیسه AFC به ما ابلاغ شود به نظرم شب گذشته آصفی و کفاشیان هم توضیحات خوبی در برنامه 90 دادند.

وی در مورد پرونده ایران و عربستان در مورد CAS گفت: همه مفصل در این زمینه صحبت کردند و دیگر نمی‌توانم آن را تکرار کنم. خودم نمی‌دانم وضعیت عربستان با AFC چطور است. صادقانه بگویم در کمیته مسابقات همه نظرشان این بود که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شده و سیاست در فوتبال دخالتی نداشته باشد. ای که چه خواهد شد باید منتظر بمانیم. پنج‌شنبه به قطر می‌روم و با همتای قطری خود صحبت خواهم کرد تا برداشت آن ها را از این موضوع بدانیم و رایزنی کنیم. انجام دو بازی مهم نیست، مسئله مهم عدالت است.

تاج ادامه داد: آیا باید بپذیریم در کشورمان امنیت نیست؟ شما به عنوان یک ایرانی این مسئله را قبول می‌کنید؟ منافع ملی و فدراسیون فوتبال می‌تواند پذیرد که کشورمان امن نیست؟ بیش از 92 درصد از اعضای کمیته مسابقات به ایران آمدند و مسابقات را دیدند حتی نماینده امارات هم آمد و تنها از ویتنام و مالزی نیامدند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص درخواست کی‌روش برای در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش به مدت یک روز و نیم، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم و خود کی‌روش هم در این زمینه جلسه‌ای با مربیان لیگ‌برتری خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه آیا جلسه‌ای با علی کریمی داشته است، گفت: نشست دو - سه ساعته‌ای داشتیم که خیلی خوب بود و همه صحبت‌ها مطرح شد. صحبت‌ها دو بخش بود، یک بخش انتقاد از فدراسیون فوتبال که به دوره علی کفاشیان و من اختصاص داشت. تا جایی که حضور ذهن داشتم پاسخ دادم. در مورد کانون ایران نوین، موضوعی مطرح شد که گفتم پرونده در دادسرا است، در کنار انتقادات پیشنهادات خوبی داد که در دستور کار قرار گرفته و حتی گفته‌ام آنهایی که اجرایی‌تر است اجرا شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 آذر 96، کد مطلب: 1599517، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین