پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: هیچ یک از مدیران مدارس مجاز به استفاده از سایر ادوات گرمایشی برای گرم ساختن مدارس نبوده و در صورت استفاده از سیستم‌های فاقد استاندارد مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

شعارسال:مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: هیچ یک از مدیران مدارس مجاز به استفاده از سایر ادوات گرمایشی برای گرم ساختن مدارس نبوده و در صورت استفاده از سیستم‌های فاقد استاندارد مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

محمدرضا بیکی امروز در گفتوگو با خبرنگار گروه اجتماعی فارس در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای آغاز راهاندازی سیستم گرمایش مرکزی از سال ٩٢ تاکنون ۴٩٠ پروژه با ٣ هزار و ۴۶٨ کلاس درس و ٢٨١ هزار و ٨٩٨ مترمربع در سطح استان به بهرهبرداری رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغبر ١۵٧ هزار و ٨۵٠ میلیون ریال به بهرهبرداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه بیش‌از ۷۰ درصد مدارس استان به سیستم گرمایش حرارت مرکزی تجهیز شده‌اند.

بیکی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸ پروژه با ۱۵۷ کلاس درس و ۱۰ هزار و ۷۷۷ مترمربع در شهرستان‌های فردوس، سربیشه و خوسف برای مجهز شدن به سیستم گرمایش حرارت مرکزی در دست اقدام است، اضافه کرد: اعتبار این تعداد پروژه بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال بوده که امید است در بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه اکثر مدارس فاقد سیستم گرمایش حرارت مرکزی فاقد زیربنای استاندارد برای راه‌اندازی این سیستم هستند، یادآور شد: این مدارس چندکلاسه در روستاها و مناطق کم جمعیت است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: مدارس فاقد سیستم گرمایش حرارت مرکزی از سیستم گرمایش استاندارد بخاری کاربراتی و یا سیستم گرمایش حرارت تابشی برخوردار هستند.

بیکی خاطرنشان کرد: هیچ یک از مدیران مدارس مجاز به استفاده از سایر ادوات گرمایشی برای گرم ساختن مدارس نبوده و در صورت استفاده از سیستم‌های فاقد استاندارد مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار 25 آذر 96،کدخبر: ۱۳۹۶۰۹۲۴۰۰۱۲۱۸، www.khorasan-jonubi.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
انقدر در این زمینه داخل مدارس اتفاقات ناگوار افتاد که بایدم همچین قانونی ایجاد بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین