پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که ۲۰ مدرسه عشایری مجهز به سیستم نیمه‌الکترونیک است، گفت: ۱۵ مدرسه عشایری در خراسان جنوبی احداث می‌شود.

شعار سال: عباس لامعی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 7 هزار و 391 جلد کتاب کمک آموزشی به ارزش 180 میلیون تومان به دانش آموزان مناطق محروم خراسان‌جنوبی از سوی بنیاد علوی اهدا شد.

وی افزود: این کتاب‌های کمک آموزشی بین هزار و 600 دانش‌آموز پایه سوم متوسطه دوم و پیش دانشگاهی توزیع شده که اداره‌کل آموزش و پرورش، دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم را شناسایی و کتاب‌های کمک آموزشی را به آنان اهدا می‌کند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان‌جنوبی گفت: بنیاد علوی در سال گذشته 5 هزار و 829 جلد کتاب کمک آموزشی به ارزش 130 میلیون تومان به دانش آموزان مناطق محروم خراسان جنوبی اهدا کرده است.

لامعی با بیان اینکه 10 هزار و 500 دانش آموز عشایری در مدارس استان خراسان‌جنوبی مشغول به تحصیل هستند افزود: در حال حاضر 20 درصد مدارس عشایری خراسان جنوبی به سیستم نیمه‌الکترونیک مجهز شدند.

وی با بیان اینکه انجام طرح مطالعاتی و جانمایی احداث 15 مدرسه عشایری در شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان‌جنوبی انجام می‌شود، اظهار داشت: دبیرستان عشایری متوسطه اول روستای دره چرم با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی به‌زودی افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی افزود: در پی انعقاد تفاهم‌نامه با کانون قلم‌چی تا پایان سال تحصیلی امسال 150 کلاس درس عشایری خراسان‌جنوبی تجهیز می‌شود.

لامعی با اشاره به مدارس هیئت امنائی خراسان‌جنوبی گفت: در سال تحصیلی امسال تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مدارس هیئت امنایی و تعداد این مدارس در استان 20 درصد رشد داشته است. در حال حاضر 4 هزار و 651 دانش آموز در 183 کلاس درس و 24 مدرسه هیئت امنایی خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند.

وی افزود: بیش از 3 درصد دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در مدارس هیئت امنایی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی گذشته 3 هزار و 871 دانش‌آموز در 20 مدرسه هیئت امنایی تحصیل کردند که امسال این میزان با 20 درصد رشد به 4 هزار و 651 دانش‌آموز و 24 مدرسه رسیده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 1283126: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
بشنو باور نکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین