پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
هر سال که ۱۷ مرداد فرا می رسد بار دیگر مطالبات و خواسته های خبرنگاران در نشست ها و جلسات مختلف مطرح می شود ولی تاکنون عزم و اراده ای در راستای کمک به این قشر برای تامین و تحقق مطالبات وجود نداشته است.

شعار سال: هر سال که ۱۷ مرداد فرا می رسد بار دیگر مطالبات و خواسته های خبرنگاران در نشست ها و جلسات مختلف مطرح می شود ولی تاکنون عزم و اراده ای در راستای کمک به این قشر زحمتکش و بی توقع تلاشگران عرصه مطبوعات و رسانه برای تامین و تحقق مطالبات وجود نداشته است.

مطالبات حداقلی اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان بوکان نیز سالهاست که بدون پاسخ باقی مانده است و هر بار که روز خبرنگار می رسد این مطالبات مطرح شده و با گذشت زمان بار دیگر به فراموشی سپرده می شود و به همین دلیل فعالان عرصه رسانه و مطبوعات در شهرستان و حتی استان همچنان چشم انتظار تحقق وعده های مختلف مسئولان و مدیران برای تامین مطالبات خود هستند.

وضعیت نامناسب کاری، نبود تشکل صنفی ، ضعف آموزش، ساماندهی نشدن اعضای خانه مطبوعات، نبود امنیت شغلی ، عدم بیمه خبرنگاری ، نبود وام و سازمان های دولتی با اصحاب رسانه و مطبوعات از جمله مهمترین دغدغه های فعالان عرصه رسانه و خبر در بوکان است که طی سالهای اخیر معمولا مورد بی توجهی قرار می گیرد.

۱۷ مرداد سال آینده هم خواهد رسید و احتمالا آن روز هم می‌توان همین گزارش را بدون هیچ تغییری منتشر کرد؛ تا آن زمان خبرنگاران بارها بیمه کارگران ساختمانی را دنبال می‌کنند، برای مسکن مهر از مسئولان سؤال خواهند پرسید، پیگیری پرونده استخدام معلمان را از یاد نمی‌برند، برای دفاع از حقوق معلولان چندین مطلب خواهند نوشت، مشکلات بازنشستگان را گزارش خواهد کرد و بی‌آنکه کسی از مشکلات آنها بنویسد و اصلا خبرنگاری شاید همین!‌

البته خدا رو شکر که نه اجازه داده ایم فعالیتمان آلوده به سواستفاده از موقعیت خودمان باشد یا زیر منت فردی برود تا فردا مجبور باشیم باب میل مسئولی قلم بزنیم!

بار دیگر روز خبرنگار سال ۹۴ نیز می گذرد و خبرنگاران بوکان باید یک سال دیگر نیز منتظر شوند تا دغدغه ها و مطالباتشان برای چندین بار مطرح شود و البته هر چند که گوش های زیادی برای شنیدن این دغدغه ها وجود دارد ولی متاسفانه عزمی برای رفع این دغدغه ها و تامین حداقلی نیازهای این قشر که در همه شرایط در صحنه ها حضور دارند ، وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز، تاریخ انتشار 18 مرداد 1394، کد مطلب: 7111: www. bukannews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
خودشونمیادشون نمیاد چی گفتن واقعا جای تاسف داره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین