پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۰۵۲۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
شهردار منطقه یک تهران با بیان این که ساخت پارکینگ های طبقاتی در شمال تهران به کاهش ترافیک می انجامد، خواستار مشارکت شهروندان در ساخت این پارکینگ ها شد.

شعار سال: حبیب اله تاجیک اسماعیلی در دیدار با شهروندان شمال تهران و در جمع دبیران شورایاری محلات ۲۷ گانه منطقه یک این شهر، طی سخنانی خواستار مشارکت شهروندان در اداره شهر شد و اضافه کرد: ما آماده پذیرش مشارکت مردم در اجرای پروژه های شهری هستیم تا با سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم امکانات شهری را برای زندگی بهتر شهروندان ارتقا دهیم.

وی مشارکت در ساخت پارکینگ های طبقاتی را از جمله طرح هایی دانست که می توان با مشارکت شهروندان ساخت آنها را افزایش داد تا مشکل ترافیک منطقه سامان دهی شود.

شهردار منطقه یک تهران همچنین توسعه گردشگری منطقه یک تهران را از دیگر مواردی دانست که سبب توسعه منطقه خواهد شد و افزود: به دلیل وجود کوه ها و مناظر طبیعی بکر و زیبا، منطقه یک تهران هر هفته پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است، که باید با برنامه ریزی بهتر در جهت ارائه خدمات و نیز ایمنی این گردشگران اقدام کنیم.

بر اساس این گزارش، علی اعطا عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک تهران پاسخگوی درخواست ها و مشکلات شهروندان ساکن در این منطقه بودند و همچنین تشریح پروژه ها و اعتبارات سال ۹۶ در جلساتی مشترک با حضور معاونین شهرداری منطقه یک مورد بررسی قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:4203862، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین