پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: اینکه تمایل داشته باشیم همه چیز دولتی و در سیطره وزارت ورزش و جوانان باشد خوب نیست.
شعارسال: مصطفی هاشمی‌طبا در خصوص نامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری کشورمان مبنی بر اقداماتی که وزارت ورزش انجام می‌دهد که باعث شده تصمیمات خلق‌الساعه‌ای گرفته شود، گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای تمایل دارند که همه چیز دولتی باشد و همه اتفاقات در سیطره وزارت ورزش وجوانان رخ دهد اما قطعاً این کار حرکت درستی نیست. اینکه رؤسای هیأت‌های استانی مدیر کل ‌آن استان باشند و رئیس فدراسیون نباشد تصمیم درستی نیست و طبعاً این موضوع ورزش را دچار مشکلاتی خواهد کرد.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی وقت کشورمان درباره این نامه‌ای که کیومرث هاشمی نوشته، خاطرنشان کرد: زمانی که ما در سازمان تربیت بدنی وقت بودیم اساسنامه‌ای را تهیه کردیم که این اساسنامه اختیارات مردمی را بیشتر می‌‌کرد و مهمترین موضوع هم موضوع مجمع بود اما مدیران بعدی تغییراتی در این اساسنامه به وجود آوردند که اجازه برکناری رؤسای فدراسیون را به رؤسای سازمان تربیت بدنی و حتی انتخاب سرپرست می‌دادند و این مسائل مغایر با شعارهای دموکراسی و کار در دست مردم بودن است. این مسائل اتفاقات خوبی نیست و باید در مسیر درست گام برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جریان ریز امور نیستم چرا که با مسئولان فعلی ارتباط زیادی ندارم اما این را می‌دانم که دولتی کردن همه چیز اصلاً خوب نیست و ورزش را دچار مشکلات خاصی خواهد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ جمعه 30 بهمن 1394، کد مطلب: 13941130000146، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین