پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
بحث انانسمنت یکی از کلیدی ترین موارد انجام شده توسط یک مهماندار است . دلیل نمایش دمونستریشن یا نمایش تصویری تجهیزات ایمنی پرواز و خواندن همزمان متن مربوطه از چند جهت مهم است .

شعار سال: بحث انانسمنت یا همان اعلان های پروازی یکی از کلیدی ترین موارد انجام شده توسط یک مهماندار است . دلیل نمایش دمونستریشن یا نمایش تصویری تجهیزات ایمنی پرواز و خواندن همزمان متن مربوطه از چند جهت مهم است .

ایجاد آشنایی مسافرین با اطلاعات ارایه شده توسط خدمه پروازی.

ایجاد آرامش به مسافرین و اطمینان خاطر از آشنا بودن خدمه پرواز به مسایل ایمنی و رفاهی مسافران و انتقال آن به دیگران.

یک مهماندار حرفه ای کابین یا زون خود را طوری مدیریت می نماید که در هنگام دمو کردن مسافران متوجه این موضوع بشوند که فرمانده این بخش از هواپیما تا پایان پرواز کیست.(‌البته این به این معنا نیست که مهمانداران با خشونت برخورد نمایند ،‌چون مقوله خشونت با مدیریت خیلی فرق مینکند.)

یک پرواز از ۱۱ مرحله تشکلیل شده است که هر مرحله انانس خاص خود را دارد، که توسط یک مهماندار در بلندگوی مسافرین به اصطلاح PA یا Passenger Address خوانده میشود.

توجه به انانس خوانده شده بسیار مهم و مفید است ، ولی متاسفانه خیلی از مسافرین به این امر توجهی نمی نمایند. این به این معناست که یا مهمانداری که انانس را میخواند توانایی کافی در جلب توجه مسافران را ندارد یا اینکه مسافر به ایمنی پرواز اهمیتی نمی دهد.

در ادامه با آنانوسمرحله تاکسی در فرودگاه مقصد اشنا میشوید:

مرحله تاکسی در فرودگاه مقصد:

اعلام خوشآمد گویی به فرودگاه مقصد و خداحافظی در ایستگاه نهایی:

خانم ها و آقایان:

به فرودگاه .. (‌نام فرودگاه مقصد، بین المللی امام خمینی ، بین المللی دوسلدرف) خوش آمدید، دمای هوا .. ( بالا صفر/زیر صفر) و ساعت به وقت محلی ( تنها در پرواز های خارج از ایران اعلام میشود) .. (‌بامداد/صبح/بعد از ظهر/شب) می باشد. لطفاً تا توقف کامل هواپیما و باز شدن دربهای خروجی صندلیهای خود را ترک نفرمایید.

مسافرینی که قصد ادامه مسیر با پرواز های خطوط هوایی دیگر شرکت ها را دارند ، لطفاً به کانتر مربوطه مراجعه نماییند.

از طرف خلبان…… (‌نام خلبان)‌و سایر کارکنان این پرواز از اینکه هواپیمایی ماهان را انتخاب نمودید سپاسگزاریم، و امیدواریم که از پروازتان لذت برده باشید.

به امید دیدار در پروازهای آینده هواپیمایی …..

متشکرم

Ladies and Gentlemen

Welcome to ………. Airport . The local time is ….. ( am/pm) and the outside temperature is ….. degrees( Celsius/Fahrenheit +/- ˙ْ C ) .

For your safety , please remain seated with the seatbelt fastened , until the aircraft has complete stop and main doors are opened.

Passengers holding onward connections are requested to proceed to transfer desk.

On behalf of نام شرکت Air , Captain ….. and the crew , we hop you have enjoyed your flight today and thank you for flying with نام شرکت Air.

منبع :کتاب اعلانهای پروازی مهمانداران شرکت هواپیمایی ماهان

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت پرواز خبر ، تاریخ انتشار 11اسفند 96، کدمطلب: 53815 ، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
1
خیللی ها شاید این راهنمایی ها رو نادیده بگیرن ولی همین توجه هاست که ممکنه جون شما رو در زمان خطر نجات بدهد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین