پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسی که دروغ نمی گوید و راستگوست، پیرو راه شهداست؛ شهدای ما برای جاه طلبی و سرزمین گشایی حرکت نکردند چون امامشان، امام صلح، دوستی و امنیت بود.

شعارسال: علی ربیعی روز شنبه در مراسم تجلیل از خانواده 60 شهید سازمان تامین اجتماعی افزود: شهدا برای صلح و امنیت به جنگ رفتند و آن که بزرگ ترین بداخلاقی ها را می کند مدافع شهدا نیست چرا که شهدا و خانواده آنان، مظهر اعتماد اجتماعی هستند.

وزیر کار گفت: یکی از کلید واژه های وصیت نامه های شهدا عدالت است و شهدا برای احیای عدالت در جامعه رفتند و هر کس در مسیر عدالت حرکت کند در مسیر خون شهدا حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ آبروی ملت رفته اند و هر کسی که آبروی کسی را می برد در مسیر مخالف شهدا حرکت می کند؛ شهدا همه با هم بودند و امروز کسی در مسیر خون شهید حرکت می کند که یکپارچگی ملت را دنبال می کند و امروز ما می خواهیم اهداف شهدا را دنبال کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه بیش از همه یاد شهدا را زنده نگه می دارد این است که درک کنیم این ها برای چه شهید شده اند، شهدا برای عزت جامعه شهید شده اند و اگر کسی می خواهد راه شهدا را دنبال کند باید عزت جامعه را بالا ببرد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت:من یقین دارم حجت الاسلام و المسلمین روحانی (رئیس جمهوری ) عاشق رهبری است و خودش را عضو خانوده شهدا می داند.

مراسم تجلیل از 60 شهید سازمان تامین اجتماعی امروز شنبه به مناسبت 22 اسفند و روز شهید در محل هتل هما با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در حال برگزاری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار خبر 22 اسفند 1394 ، کدمطلب: 81999705 (5226689) ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین