پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۷۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: ۴۰درصد فوتی‌های سوانح رانندگی مربوط به موتورسواران است.

به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس با اعلام وضعیت ترافیکی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی از ساعت ۶:۳۰ صبح در اکثر معابر شروع می‌شود، تا ساعت ۹ صبح بار ترافیکی تخلیه و وضعیت ترافیک به حالت عادی می‌رسد و شاهد افزایش سرعت در معابر خصوصاً در بزرگراه‌ها هستیم.

رازقی در همین رابطه افزود: در روزهای گذشته چندین مورد تصادف جرحی در حاشیه بزرگراه‌ها داشتیم که علت آن عدم توجه به جلو و عدم رعایت سرعت مطمئنه خصوصاً از سوی موتورسیکلت‌هاست. لازم است وسایل نقلیه خصوصاً در زمانی که هوا تاریک است، نسبت به رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه مقید باشند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰درصد فوتی‌های سوانح رانندگی در سال گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده، به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: با توجه به اینکه موتورسیکلت در معرض برخورد و واژگونی سریع است، به راکبین موتورسیکلت توصیه می‌شود خصوصاً در محورهای بزرگراهی سرعت مطمئنه را رعایت کنند، از کلاه ایمنی استفاده و از خطوط اضطرار و تونل‌ها عبور نکنند تا از وقوع سوانح رانندگی جلوگیری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 1 خرداد 97، کد مطلب: 468145، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
نبود کلاه ایمنی بر سر این ها میتونه خیلی مشکلات زیادی رو به وجود بیاره
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
کلاه ایمنی وقتی گفته میشود باید استفاده شود برای همین است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
سخت گیری ها نسبت به این ها باید بیشتر بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین