دوشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 03

شعارسال: اداره کل مدیریت کیفیت و امور مشتریان این شرکت برای تسهیل در روند رسیدگی به شکایات مردم، سامانه تحت وب پرداخت غرامت های پستی را راه اندازی کرد.
از این پس همه پرونده هایی که به دلیل شکایت مردم منجر به پرداخت غرامت شده است، از طریق این سامانه تحت بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت که این امر علاوه بر تسریع در روند رسیدگی به شکایات، در تحقق دولت الکترونیک و کاهش بروکراسی اداری نیز موثر خواهد بود.
براساس گزارش شرکت ملی پست، پیش از این پرداخت غرامت از سوی واحدهای اجرایی روند طولانی تر داشت که با ایجاد سامانه تحت وب، پس از مراجعه مشتری به واحدهای اجرایی و تائید صحت ادعای خسارت وارده به مرسولات، حداکثر در مدت 48 ساعت غرامت پرداخت می شود.
«حسین نعمتی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست آبانماه پارسال برانجام تحقیق و پژوهش در زمینه سرویس های مورد نیاز مردم در شرکت ملی پست تاکید کرد و گفت: پست در دولت تدبیر و امید توانست با شناخت از موقعیت و توانمندی های بالقوه در جایگاه واقعی خود به خدمتگذاری به مردم پرداخته و براساس نیازسنجی های انجام شده، سرویس ها و خدمات جدید ارائه کند و این مسیر با تأکید ویژه بر رویکرد مشتری مداری ادامه خواهد داشت.
با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397 ، کدخبر: 82970593،www.irna.ir
بنده کشاو زم که 25هکتار گندم در سیل 98بزیراب رفت ولی نمیدونم چرابعضی ازمسولین درس کارشون انچام ندادند من از25 فقط هشت هکتاردادن وخا نم حیات سواری 15هکتاردارد که زیراب رفت ولی بخاطرمسدودی سامانه پروندش تاحالافکرمیکنم مانده وچون زنه کسی پروندشو دست ننزده ایااین انصافه