پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۳۹۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بعد از بحث و بررسی مقرر شد که به وزیر علوم پانزده روز مهلت داده شود تا مدارک و مستندات و پاسخ‌ها به محورهای استیضاح را ارائه کند.
شعارسال: سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص جلسه این کمیسیون در روز سه شنبه(1397/05/2) بررسی استیضاح وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با حضور استیضاح کنندگان اظهار داشت: در این جلسه موضوع تقاضای استیضاح وزیر علوم با حضور سه نفر از نمایندگان تقاضاکننده استیضاح مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس شواری اسلامی گفت: استیضاح کنندگان موضوعات خود را در پنج محور مطرح کردند که شامل ضعف مدیریتی دانشگاه‌ها، افت شدید علمی، عدم تحرک وزیر، بکار گرفتن بازنشستگان در سمت‌های مدیریتی و عدم ساماندهی تشکل‌های صنفی دانشجویان بود.

میرزاده افزود: در ادامه آقای وزیر توضیحات لازم را دادند و در نهایت بعد از بحث و بررسی مقرر شد که به وزیر علوم پانزده روز مهلت داده شود تا مدارک و مستندات و پاسخ‌ها به محورهای استیضاح را ارائه کند، بعد از آن مجددا استیضاح با حضور یکی از نواب رییس کمیسیون آموزش، نمایندگان استیضاح کننده و همچنین آقای وزیر و معاونانشان مطرح خواهد شد و اگر مدارکی که ارائه کردند قانع شدند استیضاح منتفی می شود در غیر اینصورت ارجاع آن به صحن علنی تصمیم‌گیری می‌شود

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1397 ، کدخبر: 1390773 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
United States
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
عملکرد دکتر غلامی در دانشگاه بوعلی سینا بسیار بد و تبعیض آمیز بوده، حق بسیاری را پایمال کرده و هنوز هم اثرات مدیریتش باقی است. کاش نمایندگان محترم درباره مدیریت ایشان در دانشگاه بوعلی تحقیق و به نوعی دلجویی از آسیب دیدگان مدیریت ایشان بپردازند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
متاسفانه در ادروار و دوره های اخییر هیچ وزیر علومی نتوانسته ارتباط خوب و اربردی بین صنعت و دانشگاه برقرار کنئد
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
من میگم ارتباط خوب صنعت و دانشگاه به درک! خود دانشگاه هامون دارن رفته رفته نابود میشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
باید همه رو از دم استیضاح کنن و یه گردگیریه حسابی صورت بگیره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
ا.ف75
ای بابا من میگم زمانی که ایشون تو دانشگاه بوعلی داشت همرو از دم پرونده دار می کرد چرا باید تو دوره اصلاحات بیاد وزیر بشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
باید تا جای ممکن محور های سوال رو بیشتر کنن تا عرصه برای گرفتن رای اعتماد کم بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
کسی در جامعه دانشگاهی کشور دل خوشی از ایشون نداره امیدوارم که ایین تغییر صورت بگیره
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین