پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۵۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰
رئیس کمیته بررسی لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری با انتقاد از بلاتکلیفی ۶ ماهه این لایحه در مجلس، گفت: بعد از مدت‌ها، بررسی این لایحه به کمیسیون مشترک محول شد.
شعارسال: حسن لطفی با اشاره به ارائه لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس در حدود ۶ ماه پیش، اظهار داشت: وظیفه ذاتی کمیسیون اجتماعی، رسیدگی به مسائل اداری و استخدامی کشور است، اما تعدادی از همکاران نماینده اعتراض داشتند که لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری نباید در کمیسیون اجتماعی بررسی شود و باید به کمیسیون مشترک ارائه شود.

وی تصریح کرد: به دلیل اعتراض این نمایندگان و تایید این امر توسط هیات رئیسه، نامه ای به کمیسیون اجتماعی ابلاغ شد که باید کمیسیون مشترک تشکیل شده و این لایحه در کمیسیون مشترک بررسی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: روز گذشته در کمیسیون اجتماعی به توافق نرسیدیم که چند نفر از کمیسیون اجتماعی به کمیسیون مشترک بروند، به همین دلیل مقرر شد هفته آینده ۱۰ نفر از کمیسیون اجتماعی و ۱۳ نفر از سایر کمیسیون ها معرفی شوند تا کمیسیون مشترک شکل بگیرد و بررسی لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری را در دستور کار قرار دهد.

لطفی افزود: مجلس سال گذشته به دولت معترض بود که چرا لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری به مجلس ارائه نمی شود. حالا ۶ ماه از ارائه این لایحه به مجلس می‌گذرد اما هنوز این لایحه در کش و قوس کمیسیون ها بلاتکلیف است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 8 شهریور 1397 ، کدخبر: 4388773 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین