پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۲۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
سازمان وظیفه عمومی ناجا، همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 شهریور را دریافت کرده‌اند به خدمت سربازی فراخواند.
شعارسال: سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 شهریور 97 دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کرده و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است، مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 19 شهریورماه 1397 و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

شایان ذکر است: همه مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رؤیت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 14 شهریور 1397 ، کدخبر: 431263 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
الان ما نفهیمیدم بالاخره کارمندان کدوم بخش از دولت؟ تیتر با متن هم خوانی نداشت انگار! اگر کسی فهمید تو کامنت بعدی بهم بگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
ببین دوست عزیز این خبر داره میگه کسایی که الان کارمند دولت هستن و زمانی رو توی جنگ بودن برای بچه هاشون میتونن کسری بگیرن
Milad
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
سلام الان پدر من که 11 ماه قبل قطعنامه و 13 ماه بعد قطعنامه در شهر سردشت بصورت موظفی تدریس می کرده چیزی تعلق می گیره؟ ضمنا سپاه 11 ماه قبل قطعنامه واسش ایثارگری ثبت کرده . الان بازم باید برم سپاه برای کسر خدمت؟ نیروی انتظامی قبول نمی کنه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین