پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۲۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
مدیرعامل شرکت تولیدی اروم‌آدا بیان کرد: عدم شفافیت فعالیت مدیران، عدم شفافیت در برنامه‌های تدوین شده، حضور برخی مدیران و مسئولان ناکارآمد، تغییر مداوم بخشنامه‌ها از مهم‌ترین دلایل نابه‌سامانی و بحران اقتصاد کنونی است و لازم است برای حل معضلات حاضر هر چه سریع‌تر مدیرانی لایق و کاردان بر سر کار‌اید.

شعارسال: شرکت اروم‌آدا در 9 کیلومتری شهر ارومیه در بزرگراه سنتو در محیطی بسیار خوش آب و هوا و با مساحت تقریبی 52 هزار مترمربع و 19هزار و 500 مترمربع زیربنا تأسیس شده است. این شرکت در 15 آبان سال 1370 برای تولید انواع محصولات غذایی به بهره‌برداری رسید.

تولیدات اروم‌آدا در ابتدا، شامل انواع رب گوجه‌فرنگی بود که به‌تدریج و با توجه به نیاز مشتریان و نیز سیاست‌های توسعه شرکت تعداد و تنوع محصولات افزایش یافت. مدیریت اروم‌آدا با باور این دو شعار که «کیفیت مسیر ماست، نه مقصد ما» و «همواره حق با مشتری است»، خط‌مشی کیفیت و ایمنی خود را بر اطمینان از جلب رضایت مشتری با برآورد ‌سازی کیفیت مطلوب و تأثیرگذار بر زندگی مشتری قرار داده است. حسن انتظار، مدیرعامل شرکت تولیدی اروم‌آدا، درباره اهداف این شرکت  گفت: عرضه محصول قابل رقابت در بازار داخلی و خارجی، صادرات محصول به کشور‌های مختلف، حضور سالانه در نمایشگاه‌های خارجی، رعایت نکات بهداشتی و کنترل مداوم در تولید، نظرخواهی مستمر از مشتریان و ارزیابی این نظرات برای بهبود مستمر، حفظ کیفیت محصولات مطابق با الزامات قانونی، ایجاد بستر مناسب جهت ارائه نظرات بهداشتی در خطوط تولید توسط مسئولان و اپراتور‌های تولید، پیاده‌سازی و حفظ سیستم مدیریت کیفیت Quality Assurance، حمایت و همکاری با مؤسسات علمی و پروژه‌های تحقیقاتی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است.

مدیرعامل شرکت تولیدی اروم‌آدا با اشاره به این‌که برای مدیریت کیفیت، سلامت و ایمنی محصولاتش به اخذ گواهی‌های متعدد اقدام کرد است، گفت: در این راستا گواهینامه استاندارد ایزو 9001 نسخه 2015 از شرکت (TUV NORD) که از معتبر‌ترین مراجع صدور گواهینامه مدیریت کیفیت است و همچنین نشان بین‌المللی حلال گواهینامه بین‌المللی (FDA (Food and Drug Administration از شرکت FDA Registrar Corدریافت کردیم. وی افزود: با التزام به موارد فوق نه تنها تمامی کادر شرکت را موظف به پایبندی به موارد و اهداف عالی فوق کرده‌ایم؛ بلکه اهمیت به نظرات مشتری جزو مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت می‌دانیم، به نحوی که اروم‌آدا همیشه منتظر پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود است. انتظار با اشاره به این‌که مدت دو سال است در اتاق بازرگانی به‌عنوان رئیس و نایب رئیس فعالیت دارد، درباره ارزیابی اتاق بازرگانی از عملکرد بانک کشاورزی بیان کرد: بانک کشاورزی از منظر پرداخت تسهیلات، توسعه صنایع روستایی و کشاورزی و وجود مدیران و پرسنل کاردان از جایگاه مناسبی برخوردار است؛ به‌طوری که رتبه اول را در بین بانک‌ها به‌دست آورده و در کارگروه اشتغال اتاق بازرگانی زبانزد است. این کارآفرین استان آذربایجان‌غربی درباره بازار صادراتی نیز اظهار داشت: رقابت در بازار‌های خارجی را جزو برنامه‌های اساسی خود قرار دادیم و تا قبل از نابه‌سامانی اقتصادی کنونی محصولات تولید شده را به کشور‌های کانادا، سوئد، آمریکا، انگلستان، فرانسه، هلند، روسیه، روسیه سفید، آلمان، استرالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، عراق، کویت، عربستان سعودی، نیجریه، کنیا، تانزانیا، بحرین و... صادر می‌کردیم؛ اما متأسفانه در حال حاضر بخش زیادی از این بازارها را از دست دادیم. وی در ادامه مهم‌ترین دلایل مشکلات کنونی را بیان کرد: عدم شفافیت فعالیت مدیران، عدم شفافیت در برنامه‌های تدوین شده، حضور برخی مدیران و مسئولان ناکارآمد، تغییر مداوم بخشنامه‌ها از مهم‌ترین دلایل نابه‌سامانی و بحران اقتصاد کنونی است و لازم است برای حل معضلات حاضر هر چه سریع‌تر مدیرانی لایق و کاردان بر سر کار‌اید. وی با بیان اینکه طی یک‌سال اخیر میزان اشتغال‌زایی در این شرکت از 400 به 300 نفر کاهش‌یافته، خاطرنشان کرد: متأسفانه این روزها واحدهای تولیدی بسیاری به‌دلیل بدهی به بانک‌ها تعطیل شده‌اند و تعداد واحد باقی‌مانده با کم‌ترین ظرفیت مشغول به فعالیت هستند. وی افزود: پرداخت سود بانکی بالا برای تولیدکنندگان که متحمل هزینه‌های بسیاری هستند مقرون به‌صرفه نیست و سیستم بانکی نیازمند بازنگری است.

مدیرعامل شرکت تولیدی اروم‌آدا موانع ایجاد شده و جرایم سنگین بیمه و دارایی را از دیگر معضلات عنوان کرد و در ادامه گفت: در شرایط کنونی با توجه به تحریم‌ها انتظار می‌رود ارگان‌های داخلی به‌جای بریدن جرایم سنگین با تولیدکنندگان همراه باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه سبزینه، تاریخ انتشار: 1مهر1397 ، کدخبر: 54794: www.sabzineh.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
مشکل اینه که موقع شفاف سازی مدیران هم که میشه زود استعفا میدن. راهکار خروج از بحران هم که با مردم درمیون نمیذارن.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
دقیقا خیلی از جایگاه های مدیریت الان خالیه که واقعا عجیبه و شاید یکی از دلایل عدم توانایی خروج از بحران همین نبود مدیران لایقه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین