پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳
سخنگوی وزارت کشور گفت: در هیچ کجای کشور مشکل امنیتی وجود ندارد و تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

شعار سال: حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور  با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای دور دوم انتخابات مجلس 17 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند،‌ گفت: ستاد انتخابات کشور حدود 19 میلیون تعرفه چاپ کرده که برای هر کدام از 21 استان که انتخابات در آن برگزار می‌شود رنگ تعرفه‌ها از یکدیگر فرق دارد و امکان تخلف را به صفر می‌رساند.

وی ادامه داد: تعرفه‌های دوره قبل را نمی‌توان برای مرحله دوم مورد استفاده قرار داد. همچنین در تمام شعب اخذ رای نماینده فرماندار، کاندیدها، شورای نگهبان و هیئت نظارت نسبت به نظارت و حسن اجرای انتخابات حضور دارند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی معاون امنیتی این وزارتخانه در جلسه ستاد انتخابات کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشی که آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور ارائه کردند در هیچ کجای کشور مشکل امنیتی وجود ندارد و تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 1061191: آدرس سایت: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین