پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۶۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
آقای تاج! از تصمیمات کلان نظام در خصوص اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تمکین كنيد و از فدراسیون فوتبال استعفا بدهید

شعارسال:

آقای تاج!

آیا نسبت به رابطه دولت- ملت تفهیم شده اید؟! چرا سعی دارید با دستاويز قرار دادن بند و تبصره‌های قوانین مطرح شده فیفا که هیچ تناسبی با قواره کشورهای توسعه نیافته یا در حال توسعه ندارد، نمک بر زخم موقعیت کنونی جامعه ورزش می پاشید؟! بارها بیان شده که ترمیم آسیب به اعتماد و باور عمومی مهم ترین وظیفه بر دوش مسئولان است؛ وقتی ملت مشاهده کنند که به راحتی خواسته‌هاي‌شان عبور مي‌شود ناخودآگاه در مسیر اطمینان زدایی وارد خواهند شد.

آقای تاج

آیا اینفانتینو به حال و هوای جامعه امروز ایران اشراف و آگاهی داردد؟

آیا تعهد و مسئولیتی در قبال ذهنیت جامعه جوان ایران نسبت به مسئولانی چون شما دارد؟

آیا اینفانتینو می داند که به باور و اعتماد جوانان این مرز و بوم با عملکردهای برخی مسئولان آسیب وارد شده است؟!

آقای تاج

چرا درکی از واقعیت های جامعه امروز ندارید و برای دور زدن یک قانون کلی در خصوص منع به‌کارگیری بازنشستگان ابتدا فضای جانبازان عزیز تحت تاثیر قرار گرفت و وقتی متوجه شدید که این فضا کمکی به ادامه حضور در فدراسیون فوتبال نمی کند، در به در به دنبال اهرم فشار برای به عقب راندن سیستم دولت در قبال خود دارید؟!

آقای تاج

در موقعیتی قرار گرفته اید که هر گونه کنش و واکنش به ضررتان است! چرا که نوع دفاع تان برای بقا متناسب با ادبیات رایج جامعه امروز نبود و برای توجیه حضورتان در دور تسلسل اشتباه افتاده اید.

آقای تاج

به همان نسبت که شما و تیم کاری‌تان، فدراسیون فوتبال و متعلقات آن را دوست دارید، ملت نيز این ملک و سرزمین را دوست دارند و مهم تر اینکه در قبال آن احساس مسئولیت می کنند. علاقه شما به فدراسیون فوتبال در مقایسه با علاقه ملت به ملک و سرزمین شان هیچ است پس به خواست عمومی تمکین كنيد.

آقای تاج

در حال مبارزه با چه چیزی هستید؟! گناه نوجوانان و جوانان جامعه چیست که باید در فضای کم امیدی زیست کنند؟! چرا برای حفظ و توسعه سیستم، از خود نمی گذرید؟! نکند مصداق سفره انقلاب در تصورات تان نقش بسته است؟!

آقای تاج

لطفا بس کنید و اعتماد و باور عمومی را هم جزوی از الزامات امنیت ملی به حساب بیاورید و مثل بسياري از روساي فدراسيون‌ها از فدراسیون فوتبال استعفا بدهید و به اینفانتینو بگویید که برای بهبود فضای ذهنی جامعه ایران باید به قوانین کلی کشور در این خصوص احترام بگذارم! اگر فوتبال یکی از ابزارهای شادی آفرین جامعه است ارتقاي اعتماد و باور عمومی هم یکی از ابزارهای شادی آفرین ملت است و به اینفانتینو بگویید که برای تان رابطه ملت- دولت مهم است

آقای تاج

لطفا دولت را از ریسمان سیاه و سفید به نام فیفا نترسانید. این گونه فشارهای بیرونی در برابر فشارهایی که این روزها ملت از نقطه نظر اقتصادی تحمل می‌کنند، هیچ است! بنابراین به خواست عمومی و قوانین الزام آور کشور «قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان» که موجب خشنودی جوانان نیز شده احترام بگذارید و به دنبال هیچ طناب و ریسمانی نباشید!.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه قانون، تاریخ انتشار: 2مهر1397 ، کدخبر: 110264: www.ghanoondaily.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
یعنی چی قانونی وضع شده و همه موظف هستن ازش پیروی کنن :/نباید ازشون التماس کننیم تا قانونو اجرا کنن کم.ق75
ناشناس
Norway
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
میتونیم با اوردن یه رییس فدراسیون جوان و کارامد شاهد رشد چشمگیر فوتبالمون باشیم
به امید ان روز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
اخه چند وقته این موضوع مطرح میشه کی میخواد این اتفاق بیوفته
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین