پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فعال نبودن ۵۰ فرودگاه کشور به علت ضعف ناوگان هوایی گفت: سریع‌ترین راهکار در حوزه حمل و نقل توسعه ناوگان هوایی است.

شعارسال: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز شنبه (18اردیبهشت) در همایش فرآیند قانون‌گذاری؛ الزامات و راهکارها که با حضور منتخبان مجلس دهم در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد، با اشاره به 12 حوزه ماموریتی وزارت راه و شهرسازی در کشور گفت: در حوزه حمل و نقل در سریع‌ترین راهکار ما توسعه ناوگان مقرراتی است.

وی با اشاره به اینکه 50 فرودگاه از 60 فرودگاه کشور به علت ضعف ناوگان هوایی به طور جدی فعال نیستند، اظهار داشت: با امضای قرارداد با ایرباس و یک شرکت سازنده هواپیماهای کوچک مقدمات خرید 138 فروند هواپیمای جدید فراهم شده است که امیدواریم از پاییز وارد ناوگان هوایی کشور شود.

آخوندی از ایجاد منطقه آزاد فرودگاهی در حوالی تهران و فرودگاه امام خمینی خبر داد و گفت: برای اتصال شبکه ریلی کشور به شبکه ریلی آسیا نیز برنامه تدوین شده است که در توسعه ریلی کشور موثر خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مطالعاتی درباره اتصال خط آهن رشت به آستاراخان، خواف به ترکمنستان و نقده به کردستان در دست انجام است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 18 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 13950218000921 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین