پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۰۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازنشستگان شاغل که پست های خود را تا 15 آذر ماه ترک نکنند، به دادگاه معرفی می شوند.
شعارسال: ناصر سراج درباره کیفیت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه مدیران و افراد بازنشسته در حال ترک پست هستند و 15 آذر آخرین مهلت برای ترک پست توسط بازنشستگان است.

این مقام مسئول در قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد تمام افراد و کارکنان بازنشسته اعم از مدیر و غیر مدیر تا مهلت مقرر قانونی (15 آذر 97) پست های خود را ترک کنند تا نیازی به برخورد و معرفی افراد مستنکف از قانون به دادگاه نباشد.

سراج توضیح داد: این موضوع را به همه دستگاه ها ابلاغ کردیم تا آنها هم به مجموعه خود ابلاغ و افراد مشمول قانون، پست های خود را ترک کنند.

* از تخلفات احتمالی در شرکت های خودروسازی پیشگیری می کنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا اطلاعیه شرکت خودروسازی سایپا در خصوص تحویل پراید و تیبا به جای خودروهای ثبت نامی خانواده رنو قانونی است یا خیر اظهار داشت: در حال حاضر بازرسان سازمان بازرسی در ایران خودرو و سایپا مستقر هستند و امور را رصد می کنند.

سراج تاکید کرد: سعی می کنیم قبل از اینکه اقدامی منجر به وقوع تخلف شود، تذکر دهیم و مشکل را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این پرسش که دستگاه ها و سازمان ها چه میزان به تذکرات و پیشنهادهای سازمان بازرسی توسط عمل می کنند تا شاهد وقوع تخلف و فساد نباشیم، گفت: با توجه به جابجایی های صورت گرفته، مدیران مناسبت تری روی کار آمدند و تعامل خوبی وجود دارد. در ارتباط با یکی از تذکرهایی که داده بودیم، چند وقت پیش یکی از وزرا زنگ زد و گفت در ابتدا به تذکر ما توجه نکرده اما بعداً متوجه تخلف شده و فرد مربوطه را برکنار کرده است.

وی افزود: در مجموع رابطه ما خوب است و سعی می کنیم ضمن انجام وظایف، تنش ایجاد نکنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 23 آبان 1397 ، کدخبر: 83099066 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
ع.ق74
احسنت
چقدر جدیدا اینجور برخوردها صریحتر و قاطعانه تر شده و چه خوب که دارن رسانه ایش میکنن
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
اميدورام تمام بازنشستگان در شركتهاي خودروسازي كه به عنوان مشاور و.... مشغول به كار هستند جز قانون منع بكارگيري بازنشستگان باشند تا حداقل براي جوانان بيكار اين مرز وبوم اميدواري بوجود بياد. بياييد دست در دست هم اين قانون رو بدون كم و كاستي اجرا كنيم نه در شركت هاي دولتي بلكه در تمام شركت ها ي خصوصي و خودروسازي.
فرامرزی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
تمام شرکت های دولتی خصوصی باید این قانون رو اجرا کنند و با صداقت به این موضوع نگاه کنند اجرا نکردن و ساده از کنار این قانون گذشتن خیانت بزرگی به ملت به مجلس خصوصا به جوانان بیکار این مرز و بومه. از شورای نگهبان عاجزانه ما درخواست داریم تا به ثمر نشستن این قانون از تمام شرکت ها و ارگانها بازرسی بعمل آورد. و از مدیران شرکت ها کارخانجات مشاغل دولتی و خصوصی که بدون چون چرا و باند بازی که این قانون رو اجرا کردند تقدیر و تشکر بعمل آید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین