پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲
رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: سربازان تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح، با کسب عنوان قهرمانی و در صورت تمایل، در نیروهای مسلح استخدام می‌شوند.

شعارسال: امیر سید‌کمال پیامبری در مراسم اولین کمیته جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح اظهار کرد: جشنواره ورزشی سرباز، گامی مفید برای شناسایی و کشف استعدادهای جوان در زمینه‌های ورزشی است.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح افزود: به‌منظور تقویت بنیه ورزشی نیروهای مسلح، این امکان پیش‌بینی شده تا سربازان تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح با کسب عنوان قهرمانی و در صورت تمایل در نیروهای مسلح استخدام شوند؛ با این اقدام شرایطی فراهم می‌شود که بتوانیم از توانایی و استعدادهای این عزیزان در طول خدمت ۳۰ ساله آن‌ها در زمینه‌های مربی‌گری، سرپرستی و مدیریت بهره‌مند شویم.

گفتنی است اولین كميته جشنواره ورزشی سربازان نيروهای مسلح با حضور امير سیدکمال پيامبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح و سردار ابراهیم کریمی جانشين رئیس سازمان وظيفه عمومی ناجا برگزار شد.

در اين كميته درباره تصويب رشته‌های ورزشی مسابقات و نحوه برگزاری جشنواره بحث و تبادل نظر شد و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، بنا داریم تا سربازان شرکت‌کننده در ۱۲ رشته ورزشی با عناوين تيراندازی، تکواندو، جودو، آمادگی‌ جسمانی، شنا، کشتی‌ فرنگی و آزاد، طناب‌کشی، دارت و تنيس روی‌ميز به رقابت با یکدیگر بپردازند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 5آذر1397، کدخبر: 328903: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین