پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
ابراهیم نکو در با بیان اینکه در بودجه سال آینده سهم درآمدهای نفتی حدود ۲۷ درصد است، گفت: ۷۳ درصد از سهم بودجه سال آینده به درآمدهای غیرنفتی اختصاص دارد.
شعارسال : نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در دوره نهم گفت: در بودجه سال آینده سهم درآمدهای نفتی ۲۷ درصد است.
  • ابراهیم نکو در با بیان اینکه در بودجه سال آینده سهم درآمدهای نفتی حدود ۲۷ درصد است، گفت: ۷۳ درصد از سهم بودجه سال آینده به درآمدهای غیرنفتی اختصاص دارد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درنظرگرفتن نرخ ۵۹ دلار برای هر بشکه نفت در بودجه سال آینده کمی زیاد است و به‌نظر من نرخ منطقی نفت در بودجه سال آینده باید بین ۴۵ تا ۵۰ دلار برای هر بشکه باشد.
نکو تصریح کرد: نرخ دلار در بودجه سال آینده ۵ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که این نرخ هم بسیار بالا است و باید نرخ دلار در بودجه ۹۸ بین چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار تومان در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: تنظیم کردن نرخ دلار و نفت در بودجه سال ۹۸ می‌تواند به خود دولت کمک شایانی کند تا با اختصاص اعتبارات ویژه به بخش‌های مختلف عمرانی گام مهمی در توسعه کشور بردارند.
عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متأسفانه دولت در بودجه سال آینده آثار تحریم‌ها بر درآمدهای کشور را در نظر نگرفته است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در شرایط کنونی، بودجه را به‌صورتی بررسی کنند که آثار تحریم‌ها بر نوسان نرخ‌های نفت و دلار در آن لحاظ شده باشد.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزازی آنا؛ تاریخ انتشار : 1 دی 1397، کدخبر : 345922،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین