پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از شش هزار فراخوان تجمع از سوی ضد انقلاب داشته ایم، گفت: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی، بسیاری از این اقدامات ناکام ماند.

شعارسال:فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از شش هزار فراخوان تجمع از سوی ضد انقلاب داشته ایم، گفت: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی، بسیاری از این اقدامات ناکام ماند.

سردار حسین رحیمی در همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مراجعه روزانه ۱۸ هزار نفر به واحدهای انتظامی و خدمات پلیسی افزود: در ۹ ماه گذشته چهار میلیون و ۷۶۱ هزار نفر به پلیس مراجعه کردند و تلاش کردیم این افراد ناراضی از پلیس نباشند. بررسی‌های نامحسوس ما نشان می‌دهد حجم رضایتمندی مردم از درصد بالایی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد:در بازه زمانی ۹ ماهه اخیر، ۳۷۰۰ فقره پرونده در پلیسهایتخصصی و کلانتری‌ها تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکهدر ۹ ماهه اخیر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است، اضافه کرد: این آمار نسبت به سال گذشته ۸۱ درصد افزایش دارد. همچنین۴میلیون و ۵۰۰ هزار مورد از این تماسهاعملیاتی بوده و ۸۰۰ واحد عملیاتی پلیس ۱۱۰ برای تامین امنیت مردم و اجرای قوانین حضور پیدا کردند.

سردار رحیمی با بیان اینکه هر هفت ثانیه یک تماس با سامانه ۱۱۰برقرار می‌شود، گفت: در ۹ ماهه گذشته، ۹۳۲مورد تجمع داشته‌ایمکهبا درایت و تلاش همکارانم این تجمعها مدیریت شد. با اینکه بسیاری از این تجمع‌هابرای شهرستانهای دیگر بود، همچنین فرماندهانرا مکلف کردیم که در زمان تجمع‌ها مسئولانی را که پاسخگو نبودند، حتی اگر شده از خانه‌هایشان بیرون آورده تا پاسخگوی مردم باشند.

وی ادامه داد: یک هزار و ۶ موردفراخوان توسط ضد انقلاب داشتیم که خوشبختانه با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی بسیاری از این اقدامات دشمن ناکام ماند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به انهدامیک هزار و ۴۶۱ باند سازمان‌یافته در ۹ ماهه اخیر، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد نسبت رشدداشته است اما توانستیمسازمان جرم‌هارا بهمبریزیم.

وی ادامه داد: ۶۵۸ طرح ارتقاء امنیت در ۳۶۵ محله تهران انجام شده که در این طرحها ۶۵ معضل مدنظر قرار گرفت، خوشبختانه اجرای این طرحها، باعث کاهش چشمگیری در جرائم خشن و مهم در تهران شده است و بسیاری از آنها قبل از وقوع کشف شد و با اشراف خوب پلیس آگاهی در یک ماهه گذشته دو باند مسلح قبل از حمله به طلافروشی و بانک شناسایی و منهدم شدند.

سردار رحیمی از افزایش ۳۰ درصدی برخورد با اراذل و مزاحمان نوامیس خبر داد و گفت: در مبارزه با جرایم جنایی مانند قتل، آدم‌ربایی و سرقتهایمسلحانه ۹۳ درصد کشف داشتیم که این آمار در سال گذشته ۸۸ درصد بوده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بازداشت وحید مظلومین و محمد سالم و صدها نفر از مخلاننظم اقتصادی کشور از تشکیل ۱۸ پرونده بزرگ برای اخلالگران اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۵۶نفر از اخلالگران اقتصادی احضار و ۲۷۵ نفر از این افراد به زندان منتقل شدند.

رحیمی با اشاره به بازداشتیک ۱۴۳۶ نفراز محکومفراری، خاطرنشان کرد:در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز میزان کشفیات پلیس پایتخت در ۹ ماهه امسال ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار10دی 97، کدخبر: 4499667،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
چقدر هم مردم علی رغم تمام مشکلات حرف شنوی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین