پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
شرکت هواپیمایی قطر ایرویز کمپین ترویجی جهانی را برگزار کرده است که مسافران را برای کشف مقصدهای جدید در سال ۲۰۱۹ تشویق می‌کند.

شعارسال: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز کمپین ترویجی جهانی را برگزار کرده است که مسافران را برای کشف مقصدهای جدید در سال ۲۰۱۹ تشویق می‌کند.

قطر ایرویز با هدف تشویق مسافران به کشف مقصدهای جدید و هیجان‌انگیز در سال ۲۰۱۹ دست به ابتکار جالبی زده است.

بر این‌ اساس، مسافرانی که از ۷ تا ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹ پروازهای قطر ایرویز را برای تاریخ‌های بین ۷ ژانویه تا ۲۰ می ۲۰۱۹ رزرو می‌کنند از این ترویج بهره‌مند شوند.

مسافرانی که در این بازه زمانی ترویجی پروازهای قطر ایرویز را رزرو کرده است می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف بلیت استفاده کنند.

همچنین برای کلاس اقتصادی ۵۰ درصد پاداش «کیو-مایلز» و «کیو-پوینتس» و برای کلاس‌های بیزینس و درجه یک پاداش «کیو- مایلز» و «کیو- پوینتس» دوگانه داده می‌شود.


مسافران برای استفاده از این تخفیف باید به نشانی qatarairways.com/adventure یا دفاتر فروش قطر ایرویز در نقاط مختلف جهان مراجعه کنند.

شرکت هواپیمایی قطر به تازگی پروازهای مستقیمی را به گوتنبرگ در سوئد، مومباسا در کنیا و دانانگ در ویتنام عرضه کرده است.

قطر ایرویز همچنین برای سال ۲۰۱۹ پرواز به مقصدهای جدیدی را در برنامه دارد که والتا در مالت و اصفهان در ایران را شامل می‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری خبرآنلاین ،تاریخ انتشار: 19دی 97، کدخبر: 1220934،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین