پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
اشکان بروج با بیان اینکه اکنون شرایطی ایجاد شده که نمی‌توان کار خوب و بد را از یکدیگر تشخیص داد، گفت: بزرگترین چالش ما این است که هنوز بسیاری از افراد متوجه تفاوت بین استارت‌آپ و تجارت الکترونیک نیستند.

شعار سال: یک کارشناس استارت‌آپ‌های گردشگری و مشاور در حوزه کسب‌و‌کارهای نوپا، درباره وضعیت فعلی استارت‌آپ‌های گردشگری گفت: «اکنون همه در مرحله‌ای قرار دارند که نمی‌توان درباره آنها اظهارنظر کرد. به نوعی همه در حال کار کردن هستند تا چیزی را آماده کنند و به بازار ارائه دهند. به همین دلیل فعلا نمی‌توان درباره وضعیت آنها چیزی گفت.»

اشکان‌بروج افزود: «اکنون بزرگ‌ترین چالش ما حضور بسیاری از کسب‌وکارهای الکترونیکی است که به اشتباه آنها را به‌عنوان استارت‌آپ معرفی می‌کنند. یعنی بزرگ‌ترین مشکل ما در این مملکت این است که هنوز کسی متوجه تفاوت استارت‌آپ‌ها و تجارت الکترونیک نبوده و نمی‌تواند این دو را از یکدیگر جدا کند. به‌عنوان مثال اکنون بسیاری از شرکت‌های آنلاین فروش بلیت هواپیما را به‌عنوان استارت‌آپ معرفی می‌کنند. در صورتی که اکثر آنها بر مبنای تجارت الکترونیک شکل گرفته‌اند و در کار خود هیچ‌گونه نوآوری و خلاقیتی ندارند که به آنها لقب استارت‌آپ بدهیم.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 3 بهمن 97، شماره: 3488754


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین