
شعار سال: جهت گیری راهبردی مشخص و منحصر به فرد بانک پاسارگاد در خصوص چگونگی انجام فعالیت ها و افق دستیابی به اهداف و جایگاه قابل تصور بانک در قالب بیانیه ماموریت، اهداف بلند مدت و راهبردها در سال 1397  به شرح می باشد. آشنایی با این اسناد ، مسلما تاثیر زیادی در تقویت اعتماد شهروندان به بانک خوبی نظیر بانک پاسارگاد(بانک هزاره سوم)، خواهد داشت :
*** بیانیه ماموریت بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد با اتکا به سرمایه انسانی کارآمد، متخصص و خلاق و نيز فرهنگ و ارزش های بنیادین غنی پاسارگادی، با در نظر گرفتن نیازهای حال و آتی ذی نفعان، ضمن تاکید بر بانکداری سبز و مسئولیت های اجتماعی خود برای کلیه ذی نفعان به ویژه سهامداران و مشتریان خلق ارزش می نماید.
 بانک پاسارگاد از شعار «حق با مشتری است » عبور کرده و به باور ((مشتری ذات بانک است )) عینیت می بخشد و تلاش می کند ضمن توسعه پایدار بانک در ابعاد ملی و بین المللی، در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و تلاش مشارکت شایسته و موثری داشته باشد.
*** شعارهای محوری بانک پاسارگاد
- آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است
 - مشتری ذات بانک است
 
*** هدف بلندمدت بانک پاسارگاد
- افزایش سودآوری بانک به  ۴۰۰۰۰  میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰
 
*** راهبردهای بانک پاسارگاد
- به کارگیری بانکداری هوشمند در راستای خلق ارزش و بهبود تجربه دیجیتالی مشتریان
 - ارایه خدمات بانکداری سرمایه گذاری به مشتریان
 
*** اهداف راهبردی بانک پاسارگاد
- افزایش درآمدهای غیر مشاع با تمرکز بر بهبود خدمات بانکی (ضمانت نامه ها، اعتبارات اسنادی و ۰۰۰)
 - ارایه خدمات جدید از طریق تقویت بانکداری دیجیتال 
 - کاهش مطالبات غیرجاری
 - تجهیز منابع متناسب با افزایش بهره وری
 
*** محورهای اصلی برنامه راهبردی بانک پاسارگاد- تمرکز بر سودآوری
 - افزایش بهره وری با تمرکز بر افزایش درآمدها و کاهش هزينه ها 
 -  تمرکز بر بانکداری دیجیتال و تعریف پروژه های بزرگ در این حوزه 
 - تفکیک خطوط کسب و کار خرد و کلان بر اساس الگوهای جهانی
 - تمرکز بر پروژه هایی که موجب تطبيق هر چه بيشتر بانک با استانداردهای جهانی خواهد شد
 
*** ارزش های بنیادین بانک پاسارگاد
 محورهای استراتژیک    
  |  ارزش ها
  | 
 ارزش های اسلامی و انسانی 
  | -  الترام به ارزش های دینی 
  - مسئولیت پذیری اجتماعی
 
  | 
 ارزش های حرفه ای 
  | - باور به سرمایه انسانی به عنوان مهمترین سرمایه بانک
 - نظم و انضباط
 - صداقت و امانت و رازداری
 - سعه صدر ونقدپذیری
 - چابکی و انعطاف پذیری
 - شایسته سالاری
 - وجدان کاری و پاسخگویی
 - قانون مداری و رعایت استانداردهای ملی و بین المللی
 - عشق و وفاداری به بانک
 
  | 
|  توانمندسازی | - تعهد به تعالی در تمامی شئون سازمان
 - خلاقیت و نوآوری
 - باور به همدلی، کار گروهی و مشارکت
 - ارتقا دانش سازمانی با استفاده از دانش روز بین المللی
 
  | 
 مشتری مداری 
  | -  تعهد به شناسایی نیازهای فعلی و آتی مشتریان و تلاش در جهت مرتفع نمودن آن ها
 -  تكريم مشتریان و ذینفعان
 -  راهگشایی، حل مبتکرانه مشکلات
 
  | 
سرمایه های فکری ارزش آفرین بانک پاسارگاد

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال، برگرفته از کتاب گزارش مسئولیت های اجتماعی بانک پاسارگاد