دوشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۴ - 2025 October 27

جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راههای بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند، میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل، شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرس http://hoteldaran.com/fa/complaints ارسال کنند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 11اسفند 1397 ، کدخبر:882393 ،www.tabnak.ir
هتل آتیلار بندرعباس ۲۵ و ۲۶ مهرماه اقامت داشتم، شبی بیش از یک میلیون ازم گرفت ولی هر دو روز آب گرم حمام مشکل داشت . باعث شد مریض بشم. مسول هتل اقای انصاری در محل حضور نداشت. واقعا مسافر مظلوم گیر میارن. خاطره بدی از بندر در ذهنم ایجاد کرد.
هتل ...... در میاندوآب از لحاظ نظافت افتضاح اتاق ها سرد و تاریک است پرسنل بد اخلاق و نظافت آشپزخانه برای تهیه صبحانه کاملا غیر بهداشتی است