پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در لایحه بودجه سال ۹۵ اختیاراتی دادیم و ۱۰ درصد از سرجمع اعتبارات هزینه‌ای کل کشور به حوزه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی در پانزدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی استانی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات فرش استان کرمان در محل استانداری کرمان، اظهار داشت: شورای گفت‌وگوی استان به شکل مستمر برگزار می‌شود و منظم برگزار شدن و پیگیری مصوبات آن از سوی استاندار قابل تقدیر است.

وی افزود: رویکرد کاملاً تخصصی و علمی در اتاق بازرگانی وجود دارد و این رویکرد به اهداف توسعه‌ای استان کمک می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی قرار گرفت و این موضوع مطالبه جدی مسئولان و نمایندگان مردم بود.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: جلسات مربوط به بررسی اقدامات این موضوع در وزارت کشور با حضور سه استاندار این استان‌های پایلوت در حال برگزاری است و برای کرمان زمینه اتفاقات مهم‌تری نسبت به سایر استان‌ها را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: امسال در لایحه بودجه سال 95 اختیاراتی دادیم و 10 درصد از سرجمع اعتبارات هزینه‌ای کل کشور به حوزه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: پنج درصد از محل منابع تملک داریی هم برای ستاد اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است .

پورابراهیمی با بیان اینکه فرش کرمان ظرفیت بسیار زیادی در توسعه اقتصادی استان دارد، خاطرنشان کرد: در شهرستان راور کارگا‌ه‌های متمرکزی ایجاد شده است و بافت فرش ستاد عتبات نیز از همین مصوبات انجام شد.

وی بیان کرد: زمان به سرعت در حال گذر است و سه ماه از سال گذشته است باید مصوبات جلسات به سرعت به نتیجه رسید.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395، کد مطلب: 1100463:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین