پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
مطابق دستورالعمل حمایت از حضور شرکت های خلاق در نمایشگاه های منتخب داخلی شرکت های خلاق علاقمند به حضور در نمایشگاه صنایع دستی از تخفیف 50 درصدی بهره مند می شوند .

شعار سال: به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق مطابق دستورالعمل حمایت از حضور شرکت های خلاق در نمایشگاه های منتخب داخلی تا سقف 20 میلیون ریال در سال از حضور این شرکت ها در نمایشگاه های منتخب داخلی حمایت می کند.

در همین راستا درصورت تمایل شرکت های خلاق متقاضی که سقف حمایتی آنها به پایان نرسیده باشد می توانند از تخفیف 50 درصدی جهت حضور در این نمایشگاه نیز بهره مند شوند .

سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی31 استان کشور به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه گروه های فعالیتی صنایع دستی کشور برگزار می شود .

این نمایشگاه با همکاری شرکت صنايع نمايشگاهي آواي موفق ايرانيان و مشارکت هنرمندان، تولیدکنندگان، تجار و صادرکنندگان، تشکل ها، تعاونی ها و اتحادیه های صنایع دستی 31 استان کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از 15 الی 18 اسفند ماه جاری برگزار می شود .

معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه هنر- صنعت دستی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ، فراهم نمودن زمینه آشنایی عموم جامعه با انواع محصوالت صنایع دستی استان ها و مناطق مختلف و تبادل اطلاعات فنى و بازرگانى با هدف توسعه مبادالت اقتصادى و همچنین ارتقاء کمی و کيفى محصولات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین برقراری ارتباط مستقیم فیمابین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات صنایع دستی ، جلب سرمايه گذارى از طريق مشارکت بخش هاى فعال اقتصادى در نمايشگاه ، نمايش کالاهاى قابلیت دار صنایع دستی در جهت رشد و توسعه فروش داخلی و صادرات غیرنفتی کشورنیز از دیگر اهداف مطرح شده در برگزاری سی یکمین نمایشگاه صنایع دستی است .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ 12 اسفند 97، کد مطلب: 42685: www.isti.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین