پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
دستورالعمل سفرهای نوروزی عتبات از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات به دفاتر حج و زیارت استان‌ها در سراسر کشور ابلاغ شد.
شعار سال: اداره کل کارگزاران سازمان حج و زیارت، دستورالعمل اعزام‌های نوروزی ۱۳۹۸ به عتبات عالیات را اعلام کرد.

 دستورالعمل سفرهای نوروزی عتبات از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات به دفاتر حج و زیارت استان‌ها در سراسر کشور ابلاغ شد.

صدور احکام مدیر و روحانی یا مداح تمامی کاروان‌های نوروزی، تشکیل جلسه حضوری یا همایش با حضور مدیران، روحانیون و مداحان کاروان‌ها، اعلام تلفن‌های ضروری واحدها و بخش‌های ستادی در داخل عراق به مدیران راهنما جهت ارتباط سریع و مستمر با مسئولان مربوط، قرائت و اعلام مفاد این دستورالعمل برای زائران هنگام تکمیل ثبت‌نام یا در جلسه آموزشی توسط دفتر زیارتی یا مسئولان استانی و ارائه یک نسخه از تذکرات و توصیه‌های ضروری به آنان جهت مطالعه بیشتر و آمادگی لازم برای حرکت و الصاق آن به قرارداد زائر با کارگزار از جمله دستورالعمل اعزام‌های نوروزی به شمار می‌آید.

ارائه شماره تلفن مدیر راهنما به‌ تمامی زائران و اخذ شماره تلفن زائران در ایران و عراق توسط مدیر راهنما جهت تماس‌های ضروری و امداد در زمانه‌ای موردنیاز، برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی زائرین از برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در حرم‌های مطهر و تأکید به مدیران راهنما در خصوص همکاری و هماهنگی کامل با ستادها و دفتر نمایندگی سازمان در عراق به‌ویژه در زمان بروز مشکل و جلوگیری از اختلال در اداره امور از دیگر دستورالعمل اعزام‌های نوروزی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1397، کدخبر: 366383 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین