پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹
معاون ميراث فرهنگي کشور به همراه مديرعامل صندوق احيا و بهره برداري از بناها و اماکن تاريخي و فرهنگي ومدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين از بناهاي تاريخي مرکز اين استان بازديد کردند.

شعارسال: پرهام جانفشان در جريان سفر يک روزه خود به استان قزوين از هتل گراند هتل، کاروانسراي سعد السطنه، خانه بهروزي و بافت تاريخي سبزه ميدان شهر قزوين بازديد کرد.

بررسي روند بهره برداري از سعد السلطنه و آمادگي اين مجموعه براي ارائه خدمات به گردشگران داخلي و خارجي همزمان با آغاز سفرهاي نوروزي و مسايل پيش روي گراند هتل و تسريع در آغاز عمليات اجرايي احياء و مرمت آن از جمله مهمترين محورهاي اين سفر است.

کاروانسراي سعدالسلطنه قزوين بزرگترين مجموعه کاروانسراي درون شهري ايران است که توسط صندوق احياء و بهره برداري از اماکن تاريخي و فرهنگي به سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري قزوين جهت مرمت، احياء و بهره برداري مدت معين واگذار شده و هم اکنون، مشغول ارائه خدمات به گردشگران داخلي و خارجي است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار:23اسفند1397 ، کدخبر: 20190314135821691: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین