پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
انتخابات فدراسیون جودو در حالی روز شنبه ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود که بعضی از نامزدها به دنبال بالابردن حاشیه برای تحت تأثیر قراردادن مجمع هستند.اینکه اگر ما نباشیم جودو ایران تعلیق می‌شود و از این دست بحث‌ها کهنه شده و حربه ای قدیمی است و متأسفانه بعضی از آقایان در تماس با هیأت‌ها از این حربه برای جلب نظر آرا استفاده می‌کنند.

شعارسال: وقتی پدرخوانده که همه او را می شناسند شخصا وارد کارزار انتخاباتی می‌شود یعنی بدجوری قافیه را باخته اند. تماس با هیأت‌ها مشغله کاری و دغدغه اصلی این روزهای پدرخوانده شده تا با تهدید هم که شده رأی لازم را برای فرد مورد نظر خود کسب کند. اما بازخوردی که از هیأت‌ها دارند جالب است. مسئولان هیأت‌ها یا جواب تلفن را نمی‌دهند و یا پاسخ را بعد موکول می‌کنند. این یعنی آنکه از پدرخوانده فقط یک نام مانده و بس. گرنداسلم "یکاترینبورگ" شنبه آغاز می شود و شاید بهتر بود دوستان به جای ماندن در تهران و تلاش برای کاندیدای مورد نظر، مسیر روسیه را در پیش می گرفتند.

روز شنبه انتخابات جودو برگزار می شود و انتخاب اعضای مجمع هر کسی که باشد باید به آن احترام گذاشت اما رفتارهای نخ نما شده برای کسب آرا اتفاقی است که اعضای مجمع به خوبی به آن واقف هستند.

در روزهای گذشته و در انتخابات خیلی از فدراسیون ها،نه لابی ها جواب داده،نه کارت های هدیه و نه وعده وعیدهای وسوسه کننده،اعضای مجمع فدراسیون آنقدر هوشیار هستند که لایق ترین فرد را برای ریاست فدراسیون شان انتخاب کنند و اسیر حاشیه های بیرونی نشوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:22اسفند1397 ، کدخبر: 1240750: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین