پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹
ارتش سوریه تاکید کرد که گزارش های حاکی از وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و روس در این کشور عاری از صحت است.برخی پایگاه های اینترنتی و رسانه های نوشتاری خبری را منتشر کردند مبنی بر این که میان نیروهای روس و ایرانی در دیر الزور و حلب درگیری روی داده است؛ فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، آن چه در این پایگاه ها و روزنامه ها آمده را به طور کامل تکذیب کرده و تاکید می کند که این خبر کاملا عاری از صحت و بی پایه و اساس است.

شعار سال: ارتش سوریه تاکید کرد که گزارش های حاکی از وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و روس در این کشور عاری از صحت است.

یک منبع نظامی ظهر امروز (شنبه) خاطر نشان ساخت که گزارش های حاکی از وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و روس در استان های مرزی دیر الزور در شرق و حلب در شمال غرب این کشور کاملا بی پایه و اساس است.

منبع مذکور در این باره اظهار داشت: برخی پایگاه های اینترنتی و رسانه های نوشتاری خبری را منتشر کردند مبنی بر این که میان نیروهای روس و ایرانی در دیر الزور و حلب درگیری روی داده است؛ فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، آن چه در این پایگاه ها و روزنامه ها آمده را به طور کامل تکذیب کرده و تاکید می کند که این خبر کاملا عاری از صحت و بی پایه و اساس است.

این منبع نظامی سوری که نام وی فاش نشده، همچنین تصریح کرد: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از رسانه های مختلف درخواست می کند که در انتشار اخبار، دقت و مسئولیت پذیری داشته باشند و هیچ گونه خبر نظامی و میدانی را کار نکنند مگر آن که از یک منبع نظامی صادر شده باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار 31فروردین 98، کد خبر: 471957، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین