پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطب انرژی کشور جولانگاه مدیران نالایق پروازی شده است.

شعار سال: سکینه الماسی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: کارگران و کارکنان در قطب انرژی کشور وضعیت بغرنجی به لحاظ درآمد و سلامت دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفاوت حقوق‌ها موجب افزایش فاصله طبقاتی بین کارگران و مدیران در صنایع نفت و گاز شده است.

وی بیان کرد: عسلویه، قطب انرژی کشور به جولانگاه مدیران پروازی و بازنشسته تبدیل شده است. حضور چنین مدیرانی که تخصص منحصر به فردی هم ندارند به هیچ وجه نیاز منطقه نیست و جایگاهی که باید متعلق به مدیری لایق باشد تبدیل به رانتی برای مدیران نالایق شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: من خواستار مدیریت تحصیل‌کردگان جوان در صنعت نفت و گاز هستم و اطمینان دارم که اعتماد به جوانان تولید را افزایش داده و درآمد کشور را بیشتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران بومی که شناخت بیشتری نسبت به بافت منطقه دارند و قطعاً رضایت عمومی مردم را بالا می‌برد.

الماسی ادامه داد: من فرزند پدری هستم که سال‌ها فرزندانش را با توشه کارگری تربیت کرد از همین رو مشکلات قشر کارگری را عمیقاً درک می‌کنم.

وی افزود: امام خمینی (ره) کارگران را سبب ساز انقلاب می‌دانست و این قشر زحمتکش همواره سختی‌های کشور را به دوش کشیده است و امروز هم چرخ اقتصاد کشور بدون دست‌های پینه بسته کارگران نخواهد چرخید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 اردیبهشت 98، کد مطلب: 4606441: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
خلاصه باید یک جوری جیبشون را پر کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین