پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به اینکه ویزاهای حجاج به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم اوایل تیرماه، ویزای حجاج ایرانی صادر شود.
شعار سال : علیرضا رشیدیان  در خصوص صدور ویزای حجاج ایرانی گفت: در حال حاضر زمان صدور ویزای حجاج ایرانی به‌صورت مشخص اعلام‌ نشده است.
وی افزود: با توجه به اینکه ویزای‌های حجاج به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان خرداد یا اوایل تیرماه ۱۳۹۸، ویزای حجاج ایرانی صادر شود.
رئیس سازمان حج و زیارت درباره درخواست افزایش ۱۰ هزار سهمیه برای حجاج ایرانی گفت: این درخواست را از ماه‌ها قبل داشتیم و همچنان منتظر پاسخ مسئولان عربستانی هستیم و تاکنون سهمیه اضافه‌ای اعلام‌نشده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، امسال بیش از ۸۶ هزار ۵۰۰ نفر از زائران جمهوری اسلامی ایران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و در حال حاضر مقدمات سفر و بحث تدارکات و اسکان و قراردادهای هواپیمایی منعقد شده است.
رشیدیان در خصوص وضعیت غرامت زائران ایرانی در حادثه مسجدالحرام گفت: با وجود اینکه وزیر حج عربستان اعلام کرده بود که چک غرامت صادرشده؛ اما دفتر نمایندگی سازمان ملل در عربستان این موضوع را تأیید نکرد و ما در دو هفته اخیر مجدداً نامه‌ای را به وزیر حج عربستان نوشتیم و این موضوع را اعلام کردیم.

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته ازخبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1398،کدخبر:379605،ana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین