پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
مجمع انتخابات هیأت اسكواش استان قم در حضور مسوولان فدراسيون و اداره كل ورزش و جوانان قم، رئيس جديد اين هیأت ورزشي را براي مدت 48 ماه تا سال 1402 انتخاب كرد.

شعارسال: در شرایطی که دوره چهار ساله رئیس سابق هیأت اسکواش استان قم یعنی احمد مولوی حدود یک سال قبل به پایان رسیده و این هیأت ورزشی ماه‌های زیادی است که به شکل سرپرستی اداره می‌شود، سرانجام رئیس جدید با رای اعضای مجمع برگزیده شد.

بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست مولوی، در مرداد ماه سال گذشته بود که یک بار مجمع انتخابات هیأت اسکواش استان قم با حضور سلیمانی رئیس فدراسیون این رشته و حسن عابدی مدیر کل وقت ورزش و جوانان قم شکل گرفت اما در همان شروع مجمع بود که سلیمانی مجمع را ترک کرد و انتخابات برگزار نشد.

اینکه در آن مقطع چه اتفاقی رخ داد که رئیس فدراسیون شخصا مجمع را ترک کرد بر همگان پوشیده است اما 9 ماه بعد از آن ماجرا، سرانجام مجمع انتخابات هیأت اسکواش استان قم در هفته پایانی اردیبهشت ماه سال 1398 در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و نیره‌سادات حسینی به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

حسینی در دوره ریاست مولوی مسؤولیت نایب‌رئیسی بانوان هیأت را بر عهده داشت و در دوره سرپرستی نیز با حکم رئیس فدارسیون به عنوان سرپرست هیأت اسکواش فعالیت می‌کرد تا اینکه با کاندیداتوری در مجمع انتخابات این هیأت ورزشی، رای اعتماد اعضای مجمع هیأت اسکواش قم را برای ریاست چهار سال آینده گرفت.

در این مجمع قرار بود چهار کاندیدا حضور داشته باشند اما سه کاندیدا هرگز در سالن برگزاری مجمع حضور نیافتند و بعد از بررسی عملکرد فنی و مالی هیأت در دوره قبل و سرپرستی، سرانجام رای‌گیری از اعضا صورت گرفت که تمام 12 عضو مجمع رای خود را به نیره‌سادات حسینی دادند تا وی تا 1402 رئیس هیأت اسکواش قم شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت1398 ، کدخبر: 13980223000050: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
تو قم میشه مدیر زن انتخاب کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین